helmer 85 Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 hei!!noen som vet om noen som lager/bygger slikt?vet at automote kan det,men noen fler?er snakk om en e46 facelift:)
Lars89 Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Sikkert mange karosseriverksteder som tar på seg sånne ting. Resultatet varierer sikkert veldig På Sørlandet har vi Custum Cars bl.a.
Andreas1 Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Hva i all verden er det snakk om egentlig? "Bøser klick (badlook)"?
helmer 85 Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Skrevet Februar 18, 2009 okay:)har disse hjemmeside kanskje?er ganske langt å sende til automote,men ser jo at de kan det de driver med:) bad look eller bøser blick er istedenfor lyktelister som man setter på. her tar man plater og sveiser på som man bygger ned over lyktene og sparkler over."integrerte lyktelister" kan man si,men blir 250 ganger råere!!du har sikkert sett det på automote bilene:)
Lars89 Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Sveiser fast en metallbit på panseret for å få bilen til å se "sint" ut. Avansert form for øyelokk
Andreas1 Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Så "bøser klick" er altså den kanten foran på panseret... Ja da så... Sørlands-slang? Har sett det på Automotes biler som du sier (den ene her er vel en Automote bil også), men kan fint styre min begeistring for denne sveisede kanten. Liker de tradisjonelle lyktelistene langt bedre
Hyggmaister Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Synes det er ganske kult jeg, men samtidig skjer det noe rart med panseret når det forlenges over lyktene...som gjør at jeg samtidig ikke tar helt av over designen - desverre
anders87 Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Synes ikke E46 kler lyktelister jeg, men sveisa badlook panser på det karosseriet blir shiiitnajs! Og det med panseret hyggmaister, mener du at panseret blir "forlenget" over lyktene, som på bilene over her? Sånn er det nemlig ikke på min; jevn overgang mellom panser og skjerm
Hyggmaister Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Ser unektelig noe bedre ut ja, men greier ikke peke ut forskjellen...Men er noe med overgangen der ja En ting jeg derimot alltid har lurt på Anders; hvorfor monovisker?
anders87 Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Hehe, skjønner Tja, hvorfor ikke? Har vel ingen annen fasit enn at jeg synes det ser "tøft" ut.. Men vurderer og legge den så den ikke synes så godt.. Også får BT en ting mindre og klage over
Fredrik Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Tyskerstuk har jeg absolut ikke sansen for... når jeg ser bilder av slike biler sitter jeg alltid igjen med en følelse av at noen fant på dette i mangel av bedre fantasi til å finne på noe annet med bilen. Bilen får elendige kjøreegenskaper og man ødelegger helt BMW´s tanker om hvordan en BMW får bedre kjøreegeneskaper enn tilsvarende andre biler...
Hyggmaister Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Du kjører med den oppe konstant? Men forklaringen er jo fair enough den Tenker bare at det i det minste ikke kan være mer effektivt enn to..hehe
Fredrik Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Du kjører med den oppe konstant? Men forklaringen er jo fair enough den Tenker bare at det i det minste ikke kan være mer effektivt enn to..hehe Nei... og i mange tilfeller er en monovisker direkte livsfarlig. Én visker har ingen muligheter for å ta unna vannet når det regner skikkelig. Selv Mercedes-Benz har sluttet med monoviskere nå fordi de ikke er tilstrekkelig effektive... og deres monoviskere var av en mer avansert type med en slags slidemekanisme på armen som gjorde at en større del av vindusflaten ble tørket.
Larsinnj Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 En bil som går her i bygda. Kan ikke si jeg er veldig fan av det egentlig.
Andreas1 Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Enkleste måten å få en BMW til å se mer aggressiv ut (og slippe å ødelegge panseret) er å kutte utseendet på Angel Eyes ringene oppe i stedet for nede (få skjøten opp), slik de var tegnet originalt på facelift E39 og X5.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå