Superbeetle Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 Gjerne unødvendig med skjermer i nakkestøttene og ingen til å bruke dem, men det ser jo ikke så veldig sofistikert ut med en svær skjerm midt i dashbordet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet April 16, 2009 Forfatter Share Skrevet April 16, 2009 Nye bilder med sommerfelger: Photochoppet av sånn den kanskje kommer til å se ut når jeg får på karbonfiber panseret og sotet vinduene... Far og sønn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Slettes ikke ille, den her. Ville ikke gått for Hanzo, jeg heller, de begynner å bli litt oppbrukt På de første bildene fikk jeg følelsen av at bilen hadde maskara på seg, mtp lyktelistene Blir sikkert bedre sammenheng når du får på carbonpanser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet April 16, 2009 Forfatter Share Skrevet April 16, 2009 Takker for ros Her er et bilde jeg fabrikerte nå nettopp - det viser hvordan jeg har lyst å lakkere panseret og fronten....når jeg får råd...noen som vet om det går uten å måtte ta av fronten? Lakkere panser sidene i bilens sølvfarge, og finne en svartfarge som passer til carbonfiber panseret...evt lakkere den delen på panseret i svart og, men jeg vil helst beholde karbon looken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Hvis du beholder den mørke delen av panseret i carbom og får lagt carbonfilm (proft med klarlakk over) på den mørke delen av fronten, så blir det dritrått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet April 16, 2009 Forfatter Share Skrevet April 16, 2009 Ja, men den har fått litt Audi preg over det... Har bestilt karbon vinyl fra en leverandør for taket, og jeg ha da nok for fronten og. Problemet er å få det fint med alle kurvene, og helst i ett stykke... Mangler bare penger til lakkering og karbonfiber bagasjeromslokk nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 hvorfor lakkere sort inni mellom ? Kjøp en slik heller. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E90- ... ccessories Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet April 16, 2009 Forfatter Share Skrevet April 16, 2009 Er det noe som bygges utenpå eller er det en ny front med karbon midtdel? EDIT: Så nå hvordan den var... Du har rett, jeg må få meg en slik...kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet April 22, 2009 Forfatter Share Skrevet April 22, 2009 Da var panseret på plass! Det ble bra - selv om jeg er litt skuffet over kvaliteten på det... det kom blant annet med en skade, helt sikkert fra transporteringen, men kjipt for det om, for det er på en VELDIG synlig plass. Skal konfrontere GS med det imorgen, se hva de sier. Kanskje de har noen råd for hvordan jeg skal få det til å se bra ut igjen. Har og riper i det fra transport, skal kanskje lakkere det, og diskutere med GS om hvem som evt skal dekke det. Uansett, jeg må justere det litt, men foreløpig syns jeg det ser veldig bra ut! En ting som bekymrer meg er spennet i panseret...det er VELDIG mye spenn i det - er dette normalt? Vil den herde seg til ved varme fra motoren, så spenningen blir avlastet litt? Uansett så stiller jeg med bilder av panseret under montering og det ferdige sluttproduktet imorgen, etter jeg har fått på noe mer som jeg har på lager Vent i spenning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markn Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Kjempefint. La oss få se bilder Har du carputer? Hvilke deler brukte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Det der var veldig tøft! Go for it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet April 23, 2009 Forfatter Share Skrevet April 23, 2009 Ok, da har jeg vasket bilen - og her er noen bilder å vise! Boning på gang... Det hjalp ikke mot ripene, men det er shiny! Det som er nytt er at jeg har tatt ut Mac`en, byttet ut den store stygge pioneeren med en større, finere pioneer, karbonpanser, karbon diffuser og så snart jeg gidder, karbon bakvinduspoiler... Skal oppdatere fremsiden nå...*Oppdatert* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Ble faktisk stilig med det panseret. Har tro på at det vil bli enda stiligere hvis du lakkerer slik som du viste lengre oppe her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Rått! Men ville helt klart gått for et sånt karbondeksel til fronten for å få en mer helhetlig look, samt at det vil se mye mer gjennomført og rått ut. Igjen, rå bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå