TheBirg Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Fra moderat gasspådrag. Kjennes ikke på bilen, men høres som en klunkelyd. Hva er det, jeg har ikke fått hatt den på bukk enda og sjekket. Jeg ser 3 muligheter, mellomaksel, en av drivakslene, eller måtte noen forby at det er diffen bak. Noen ideer ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Hardykopling kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheBirg Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2009 Ja, det kan det være, men rart at et gummioppheng gir slik mekanisk lyd(Men det skal helt klart sjekkest ut) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Jeg fikk en klunkelyd ved harde pådrag fra stillestående. Det var motorfestene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Har samme klunk selv med manuell. Ble bedre da jeg skiftet ene støttestaget bak, men fortsatt litt lyd. Bilen ble nettopp godkjent og i den forbindelse støttestaget ble skiftet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå