Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Koed har nok mye slikt på bruktmarkedet ja, menne om du skal bytte til bedre stereo så er det mye som er bedre enn det orginale h/k anlegget som e46 ble levert med...

Skrevet

Tror nok du kommer bedre utav det både kvalitet, pris og arbeidsmessig ved å velge noe uoriginalt, men det er noe eget med å montere originalt ekstrautstyr. :)

Jeg er ganske fornøyd med mitt H/K-anlegg, men så er ikke jeg så kravstor heller. :)

Skrevet
Koed har nok mye slikt på bruktmarkedet ja, menne om du skal bytte til bedre stereo så er det mye som er bedre enn det orginale h/k anlegget som e46 ble levert med...

ok, hva tenker du på da?

Skrevet

Fullt HK sett er faktisk ganske dyrt, du blir skuffet. Noe uoriginalt som S.Arnesen nevner kan f.eks. være vanlige høytalere med adaptere for å passe på bilen.

Skrevet

Støtter de som sier H/K er et dårlig valg.

Du får mye mer valuta for pengene ved å bytte høyttalere og montere ny forsterker, evt sub hvis du er ute etter basstrykk. Det ligger imidlertid en del tråder om dette på bilstereosiden, så det er bare å ta et søk der :)

Jeg har byttet ut høyttalerne foran i min bil, samt satt inn forsterker og sub, og forskjellen er merkbar, og mye bedre enn min gamle bil som hadde original h/k pluss forsterker/sub. Likevel er spilleren noe av problemet, og det er neste på lista mi for å bytte, men er ikke så enkelt å finne noe som passer/ser bra ut dessverre..

Skrevet

ok, hva tenker du på da?

Anbefaler deg å se på andre alternativer. Har veldig god erfaring med f.eks infiniti, det er mye lyd for pengene... :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...