crizi Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15673191 er jo fremdeles e30' m3 som ikke er vinterkjørt men gjøken her kjører en csl utgave på vinteren
R Andersen Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Hva er problemet? Det er hans bil, og han gjør vel hva han har lyst med den. Det er vel bare å la være å kjøpe den, hvis det er et så stort problem...
BreitBau Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Hvor står det at han bruker den om vintern? Jeg har også vinterdekk.. Fint til å kjøre inn og ut av garsjen med, og han fikk de vel med på kjøpet av den?
crizi Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Skrevet Februar 20, 2009 da du kjøper csl får du vel med dekk som ikke anbefales å bruke i regnvær en sjelden bil og ikke akkurat vinterbil mener nå jeg.. hadde jeg hatt penger skulle jeg kjøpt den og ikke engang kjørt den i regnvær
BreitBau Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 dekk til ikke å kjøre i regnvær.. Den bilen ville jeg aldri hatt om du hadde gitt meg en.. Hadde bare kjørt meg ihjel.. Men på den andre siden hadde jeg sikkert hatt det jævli artig, hvis du ser bort fra de 3 siste sekundene før det smeller..
NiklasJa Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Hvis du hadde kræsja med en CSL hadde det smelt med et smil rundt kjeften din BreitBau. Det er jeg sikker på. Uansett så synes jeg at man kan bruke bilen sin om vinteren, det være en M3 CSL eller en 316. Og fortsatt være like glad i bilen som alle andre, som velger å vinterlagre sine.
EirikL Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Hadde kanskje ikke kjørt den i den verste slapset, men på fine vinterdager kan man vel nyte en CSL uten dårlig samvittighet. Fin bil å kjøre opp til hytta i Hemsedal med (ikke at jeg har det, men...)
BreitBau Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Hadde kanskje ikke kjørt den i den verste slapset, men på fine vinterdager kan man vel nyte en CSL uten dårlig samvittighet. Fin bil å kjøre opp til hytta i Hemsedal med (ikke at jeg har det, men...) Saltet helt frem i hemsedal da, bortsett fra sideveiene som er strødd med rullepukk.. Sier seg selv at mange bilinteresserte har en haug av en gammal bil de bruker her om vinteren?
Mr.Silver Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Biler har vell bedre rustbeskyttelse nå enn for 20 år siden. Så ser det ikke som noe super krise at bilen er vinterkjørt. Sikkert hysterisk festlig å kjøre hele året denne
BreitBau Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Ja sikkert.. Tror nok ikke det er en dårlig bil på vinterføre, men kanskje litt vanskelig liksom Hvertfall de siste 100m opp på hytta der det ligger 20 cm kram snø.. hohoo... Er flere her oppe med motosykkel og sidevogn for tiden.. Tyskere.. Helt sjuke folk! I dag er det saltet og fint, men den siste uka har det vært for kaldt til salting, så de kjører altså på is og snøføre, og veihøvler eksisterer det jo ikke her lengre så..
Farrukh M Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Jeg ser ganske ofte to ferrari i oslo område som blir brutal behandlet i vinter ! Min gammel e34 har kanskje aldri blitt så skitten som de ferrari for mye penger gjør man litt crack
hagenisse Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Biler er til for å brukes! Sier jeg som vinterlagrer min...
Saltkjelen Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Jeg ser ikke problemet.. Kjører man på en saltet vei.. Ja, så vask den etterpå da.. Verre er det ikke..
Kristov Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Så en hvit Lamborghini Gallardo her i snøføyka for noen dager siden og nyere Porscher er det jo flust av på vinterstid så om noen kjører en CSL på vintern er vel ikke så spesielt?
knut_olestad Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Ja sikkert.. Tror nok ikke det er en dårlig bil på vinterføre, men kanskje litt vanskelig liksom Hvertfall de siste 100m opp på hytta der det ligger 20 cm kram snø.. hohoo...Er flere her oppe med motosykkel og sidevogn for tiden.. Tyskere.. Helt sjuke folk! I dag er det saltet og fint, men den siste uka har det vært for kaldt til salting, så de kjører altså på is og snøføre, og veihøvler eksisterer det jo ikke her lengre så.. Har 2 entusiaster her som kjører BMW sykler med sidevogn hele året, uansett vær og temperatur I grunn så man kan få litt respekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå