S.Nilsen Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Jeg er, sikkert i motsetning til mange andre her inne ikke spesielt redd for bilen min og hadde jeg hatt nok penger (lett å si ) hadde jeg ikke hatt noe problem med å bruke f.eks en Lamborghini eller Porsche på vinteren. At folk som bruker mye tid og penger på å pusse opp bilene sine har en vinterbil har jeg 0 problemer med, men en standardbil som en M3 (eller Ferrari) faktisk er så er jeg ikke problemet så lenge man er flink til å vaske å polere... BIL ER TIL FOR Å BRUKES! Enig men det er en bil jeg ikke hadde kjørt på vinters tid!og det er en orginal E30 m3 evo eller Uannsett E30 M3!ALDRI!!!!!!!eller trans am med T tak
Galro Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Galro, på tide å oppdatere bildedatabasen din tror jeg... hehe Det er da koselig å se såpass gamle biler i vinterklær, selv om jeg ser poenget ditt om at bildene jeg la ut har et nostalgisk preg. Heldigvis kan det se ut som om andre tar seg av de nye bilene. Que ?... er du klar over hva slags klassikere som vises på bildene ?... spesielt bilde nr. 1 er utrolig kult... 356-en på det første bildet ser ut til å være en norsk bil. Litt lengre nede finner du en 300sl parkert utenfor et typisk Alpe-hotell. Iso Rivoltaen på tredje bildet har svenske skilter, noe som er interessant; Enten har svensker generelt hatt stor fascinasjon for Iso-biler, eller så har det eksistert én svenske med smak for dem og tyk lommebok, ettersom den eneste Iso Grifo i Norge (som jeg vet om) kommer nettopp fra Sverige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå