up Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 Hvorfor er radioen i E39 ( 1995 ) så dårlig ? Uansett vilken stasjon jeg stiller inn på høres sssssss.... på s,ene når det gjelder både imusikk og stemmer. Jeg har bytte radion med nettkjøpt radiodel med samme resultat. Jeg har også hørt på radioen i minst 10 forsjellige E39,er det samme høres. Ved bruk av kasett forsvinner problemet så det ligger ikke i forsterkeren. Andre som har samme erfaring og løsning på problemet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 Vil tro det er defekt antenneforsterker. Du får lyd bare at det er dårlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 Hvorfor er radioen i E39 ( 1995 ) så dårlig ? Uansett vilken stasjon jeg stiller inn på høres sssssss.... på s,ene når det gjelder både imusikk og stemmer. Jeg har bytte radion med nettkjøpt radiodel med samme resultat. Jeg har også hørt på radioen i minst 10 forsjellige E39,er det samme høres. Ved bruk av kasett forsvinner problemet så det ligger ikke i forsterkeren.Andre som har samme erfaring og løsning på problemet ? Skru diskanten ned på minimum inntil du finner en løsning hvertfall... før du blir innlagt pga ssssssssssssss... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpher Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 Original spilleren i E39 er ræva...dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
up Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2009 Vil tro det er defekt antenneforsterker. Du får lyd bare at det er dårlig? Ja, følsomheten er ok, men uansett hvilken stasjon den står på høres mer eller mindre skurrete s,er som om stasjonen ikke er stilt helt nøyaktig inn på en gammaldags radio. Som sagt er det ikke noe gale med forsterkeren. Avspilling fra kassett funker helt ok. Finnes det brukte anntennforsterkere mon tro, og er det enkelt å skifte ? hilsen up Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
up Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2009 Original spilleren i E39 er ræva...dessverre Har du også erfart disse s,ene ? up Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Har ikke lagt merke til dette i vår E39? Skulle det være antenneforsterkeren er ikke denne vanskelig å skifte ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torpern Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Den er kast i min E39 også, den mister plassen sin i min bil når lommeboka føler seg for tykk hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpher Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Original spilleren i E39 er ræva...dessverre Har du også erfart disse s,ene ? up Ikke i samme grad som du har det...tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 Radioen i min er da aldeles utmerket. Den er så bra som den kan bli utifra at det er en FM mottager og ikke DAB, synes nå jeg ihvretfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 Ingen problemer med min radio heller. Bedre radio og mottager i E39en enn flere andre biler jeg har vært borti. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 Har ikke tenkt over det på E38en min heller, er jo samme radio. Merket heller ikke forskjell etter overgang fra BM24 til BM54. Eneste som er dårlig på min er forstyrrelser når varmetrådene står på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedy_G Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 Kan vel sei at eg ikkje har noko problemer med signaler til radioen i min. Synes det er meir enn godkjent i den. I forhold til andre biler. Sjølv om eg synes at biler med ekstern antenne er betre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Februar 27, 2009 Share Skrevet Februar 27, 2009 Radioen min i min e39 har ikkje virket siden eg kjøpte den .. (ca et halvt år siden?) .. Er egentlig sjelden eg høyrer på radio, går mest i CD, men av og til hadde det vore kjekt å ha ... Får rett og slett ikkje inn signaler. Uansett kor lenge er søker, trykker og prøver alt som går an .. bare "Sssssssssss" suselyd .. What to do? (har sjekka sikringer, alle er heile.) (det rare er, at radioen fungerte utmerket då eg prøvekøyrte bilen hjå selger ... ) Men etter eg satt i ein CD, har den aldri komt tilbake .. huh ?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Februar 27, 2009 Share Skrevet Februar 27, 2009 Radioen min i min e39 har ikkje virket siden eg kjøpte den .. (ca et halvt år siden?) .. Er egentlig sjelden eg høyrer på radio, går mest i CD, men av og til hadde det vore kjekt å ha ...Får rett og slett ikkje inn signaler. Uansett kor lenge er søker, trykker og prøver alt som går an .. bare "Sssssssssss" suselyd .. What to do? (har sjekka sikringer, alle er heile.) Høres ut som noe kan være galt med antenneforsterkeren. Kan jo prøve å koble til en ekstern antenne bare for å teste om du får signal da. Har sikkert en billig en på Biltema eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå