Gå til innhold

Møkka radio i E39


 Share

Anbefalte innlegg

Hvorfor er radioen i E39 ( 1995 ) så dårlig ? Uansett vilken stasjon jeg stiller inn på høres sssssss.... på s,ene når det gjelder både imusikk og stemmer. Jeg har bytte radion med nettkjøpt radiodel med samme resultat. Jeg har også hørt på radioen i minst 10 forsjellige E39,er det samme høres. Ved bruk av kasett forsvinner problemet så det ligger ikke i forsterkeren.

Andre som har samme erfaring og løsning på problemet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er radioen i E39 ( 1995 ) så dårlig ? Uansett vilken stasjon jeg stiller inn på høres sssssss.... på s,ene når det gjelder både imusikk og stemmer. Jeg har bytte radion med nettkjøpt radiodel med samme resultat. Jeg har også hørt på radioen i minst 10 forsjellige E39,er det samme høres. Ved bruk av kasett forsvinner problemet så det ligger ikke i forsterkeren.

Andre som har samme erfaring og løsning på problemet ?

Skru diskanten ned på minimum inntil du finner en løsning hvertfall... før du blir innlagt pga ssssssssssssss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro det er defekt antenneforsterker.

Du får lyd bare at det er dårlig?

Ja, følsomheten er ok, men uansett hvilken stasjon den står på høres mer eller mindre skurrete s,er som om stasjonen ikke er stilt helt nøyaktig inn på en gammaldags radio.

Som sagt er det ikke noe gale med forsterkeren. Avspilling fra kassett funker helt ok.

Finnes det brukte anntennforsterkere mon tro, og er det enkelt å skifte ?

hilsen up :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Radioen min i min e39 har ikkje virket siden eg kjøpte den .. (ca et halvt år siden?) .. Er egentlig sjelden eg høyrer på radio, går mest i CD, men av og til hadde det vore kjekt å ha ...

Får rett og slett ikkje inn signaler. Uansett kor lenge er søker, trykker og prøver alt som går an .. bare "Sssssssssss" suselyd ..

What to do? :-o (har sjekka sikringer, alle er heile.)

(det rare er, at radioen fungerte utmerket då eg prøvekøyrte bilen hjå selger ... ) Men etter eg satt i ein CD, har den aldri komt tilbake .. huh ?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Radioen min i min e39 har ikkje virket siden eg kjøpte den .. (ca et halvt år siden?) .. Er egentlig sjelden eg høyrer på radio, går mest i CD, men av og til hadde det vore kjekt å ha ...

Får rett og slett ikkje inn signaler. Uansett kor lenge er søker, trykker og prøver alt som går an .. bare "Sssssssssss" suselyd ..

What to do? :-o (har sjekka sikringer, alle er heile.)

Høres ut som noe kan være galt med antenneforsterkeren. Kan jo prøve å koble til en ekstern antenne bare for å teste om du får signal da. Har sikkert en billig en på Biltema eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...