wagon Skrevet Februar 23, 2009 Skrevet Februar 23, 2009 Har fått masse mail fra denne "selger´n" nå, og fått bekreftelse på at den er klar for sending og greier Morsomt å kødde litt Noe av det siste: Shipper/seller: Name: David Lee Address: 33 Brunswick Road City/State: Birmingham PostalCode: B21 9AQ Country: Unitd Kingdom Ship to/buyer: Name: Daniel Tullball Address: Dulurerikkemeg veien 13 City/Stae: Oslo PostalCode: N-0256 Country: Norway Og sendte tlfnr til en sex-leketøy butikk i oslo i tillfelle han skulle ringe. (Jeg søkte det opp på gulesider alstå, hadde ikke det i hode!)
-Roger- Skrevet Februar 23, 2009 Skrevet Februar 23, 2009 HAHAHA konge Daniel tullball! Hvor ligger forresten dulurerikkemegveien13?
wagon Skrevet Februar 23, 2009 Skrevet Februar 23, 2009 HAHAHA konge Daniel tullball!Hvor ligger forresten dulurerikkemegveien13? Ikke hørt om den veien altså Venter i spenning om hvordan betalingen skal foregå.. Men på vei er den hvertfall!
wagon Skrevet Februar 23, 2009 Skrevet Februar 23, 2009 Nå har ikke jeg 120 store på konto´n i øyeblikket, så må ta opp et lån. Må nemlig sende bekreftelse før den sendes: Next step to be taken: The buyer must send the payment to our Global Spedition Payment Department Bank AccountAmount to be sent: NOK 120,000.00 Legal Accountant : Spedition Holdings Name: Derer Vicenzo Short Code: 20-29-37 Account: 73729451 Iban: GB15 BARC2029373729451 BIC/SWIFT: BARC GB22 Bank Name : BARCLAYS Please send us the payment information and the scanned receipt attached to this email address: speditionholdings@ssl-mail.com To ask for a refund, simply reply to this notification and enter in the subject line: Refund request for transaction number:UT888284496D77 Sincerly, Trade Financial Department Operator : Tracy -- SPEDITION HOLDINGS LIMITED speditionholdings@ssl-mail.com Må vel lage en fake bekreftelse å si at pengene ikke kommer før bilen er ankommet norge eller no..
MortenK Skrevet Februar 23, 2009 Skrevet Februar 23, 2009 Hahaha, dere er utspekulerte må jeg si Nå ble jeg sykt spent på svaret
skillbill Skrevet Februar 23, 2009 Skrevet Februar 23, 2009 Jeg har 120.000 Monopol-penger du kan låne her og nå!
ullsokken Skrevet Februar 23, 2009 Skrevet Februar 23, 2009 Om du har en sånn bekreftelse fra før på noe så er det vell lett å photoshope den litt Han karen virker så over ivrig på dette at det er latterlig. Jeg har også vært borti noe lignende for noen år siden. Husker ikke helt hva det var jeg sendte mail og spurte på, men fikk et slikt engelsk svar tilbake og det personen skrev kunne vært til hvilken som helst ting. Ikke et eneste sted i mail svaret nevnte han hvilket produkt det gjaldt. Slik at det kunne vært nesten hva som helst han prøvde selge meg, da skjønte jeg det bare var tull.
knut_olestad Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 Aner ikke hvordan en sånn bekreftelse ser ut, men med noe mods kan vel den på linken brukes? Få på et kjent norsk banknavn samt diverse http://info.startbank.no/Documents/Sche ... lingNy.pdf
TheHunk Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 En kompis av meg som ha sett på diverse Golf å Finn.no og han fant 3 stk som var veldig billige og fristende biler, han sendte mail på alle 3, og fikk nøyaktig det samme svaret tilbake på alle de. Det samme som ble nevnt lengre bak i tråden, på engelsk. Han ringte til Finn og forklarte dette, og de var klar over at dette var svindel, og hadde anmeldt saken. Men ser ikke ut som de har klart å fått fatt i fyren enda:P Bra initiativ!
Hauso Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 haha, jeg dævver! dulurerikkemegveien! hahahaah! Liker holdninga di, Wagon! btw, så kan du godt få 120.000 monopol penger av meg:) kan til og med betale portoxD ønsker deg videre lykke til med å drite ut "David Lee" digger det!
wagon Skrevet Mars 4, 2009 Skrevet Mars 4, 2009 Siste jeg fikk var at bilen stod klar for sending til Mr.Tullball og de venta på betalingen. Etter det har det vært stille. Hvor dum tror de folk er egentlig ?
M3cabriolet Skrevet Mars 4, 2009 Skrevet Mars 4, 2009 det mest inponerende med hele greia er jo at fyren skal prøve å selge en bil fra england, til norge, og denne bilen har allerede norske skilter. håper noen får tak i han og vrir om nakken hans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå