Gå til innhold

For godt til å være sant?


MariusW
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilen det linkes til er en 320i med 150hk. E90/E91 320i fikk ikke 170hk før ved facelift.

Er vel en 320d dette?Er ikke det den eneste med 150 hk?

320d har 163hk.

320d har både 150hk, 163hk og 177hk.. Ergo er det både riktig og galt det du sier.. Det første året hadde 320d 163hk. I 2006 kom det en LE (Limited Edition) versjon med 150hk. Modellen med denne het 320d LE. 320d hadde som vanlig 163hk. Ved facelift fikk 320d 177hk og 320d LE 163hk. Nedtuningen av disse motoren gir deg en avgiftslettelse på ca. 15.000kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en 320i. Annonsen er mest sannsynlig kødd eller ment for å skaffe oppmerksomhet rundt annonsen.

Mange som gjør det samme...

Prisen bilene til 49K for å skrive at prisen er 499K eller 80 000 for den del (går en grense på Finn på 50K, koster 200 mer over 50K :roll: )

Men på en annen side... mange desperate folk for tida. Har sett småslitne E38er gå for under 50...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. jeg kunne ikke motstå fristelsen, så jeg ringte.

nr. var ikke i bruk. det er nok bare kødd, men man vet aldri.

Jeg hadde slått til på minuttet om dette var riktig pris ;)

Hehe, første jeg gjorde var å sjekke nummer på gulesider for å sjekke om det var noe navn tilknyttet, men var ikke det. Så overasker meg ikke at du ikke kom frem.

Og hadde det vært seriøst hadde den nok vært solgt innen 5 minutter etter at annonsen ble lagt ut.

Interiør bildet og bildene av bilen utvendig er heller ikke tatt på samme plass for det er ingen snø utenfor bildøra som står open når du ser invendig, men det er masse snø når du ser bilen på utvendige bilder, så det er kanskje ikke fra samme bil engang.

Men hadde vært morsomt å funnet ut hvem som eier bil med de skiltene og eventuelt sakt i fra at noen kødder med bilen hans/hennes, om det kanskje kunne vært noen her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. jeg kunne ikke motstå fristelsen, så jeg ringte.

nr. var ikke i bruk. det er nok bare kødd, men man vet aldri.

Jeg hadde slått til på minuttet om dette var riktig pris ;)

Hehe, første jeg gjorde var å sjekke nummer på gulesider for å sjekke om det var noe navn tilknyttet, men var ikke det. Så overasker meg ikke at du ikke kom frem.

Og hadde det vært seriøst hadde den nok vært solgt innen 5 minutter etter at annonsen ble lagt ut.

Interiør bildet og bildene av bilen utvendig er heller ikke tatt på samme plass for det er ingen snø utenfor bildøra som står open når du ser invendig, men det er masse snø når du ser bilen på utvendige bilder, så det er kanskje ikke fra samme bil engang.

Men hadde vært morsomt å funnet ut hvem som eier bil med de skiltene og eventuelt sakt i fra at noen kødder med bilen hans/hennes, om det kanskje kunne vært noen her?

sjekket regnr og har da et privat navn jeg skal ringe i morgen :)

om dette er en idiot med altformye penger/altforlav IQ, så skal da i allefall jeg få kjøpe bilen hans!

hadde vært morro om det er en dønn seriøs fyr som tar tlf i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...