Gå til innhold

Uorginal eksos med Tuv papri?


MikaelR
 Share

Anbefalte innlegg

dette er jo kverulering syns jeg. viss potten ikke høres ut som et jumbojet som tar av og ikke forurenser så ser ikke jeg hvorfor biltilsynet har noe med dette og gjøre. og forresten ka menes med uoriginalt??? mange som kjøper eksos på biltema tror ikke biltilsynet sier noe på det og forlanger tuv. men viss det stikker litt ekstra ut der bak så er det halleluja??hmm.. molbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg for at jeg sikkert spør som en idiot. xD men hva er tuv papirer? skjønner at det på en måte er godkjenningspapirer på feks senkesett/eksospotter, men hvordan ser en sånn tuv lapp ut? har en liten rød lapp som fulgte med bilen min, som det står noe om et H&R senkesett på. men den er på str med en fyrstikkeske. og kan ikke huske at jeg fikk med noen papirer da jeg kjøpte "effektanlegg" fra simons til min 318. fra katalysator og bakover. Noen som har et bilde på en TUV lapp? Sorry for dumt spm og OT, men takk for svar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som regel ett A4 ark.. Det SKAL i utgangspunktet være rødt, men av og til får du kopier som er hvite.. Grunnen til at det er rødt, har jeg blitt fortalt, er at det er fordi det skal være vanskelig å kopiere slik at det blir værre å endre på det..

Det kan også være en bok/lapp i A5/A6 format..

Og det står rimelig klart og tydelig på de at det er ett Tuv dokument..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...