Gå til innhold

Dårlig radiosignal


 Share

Anbefalte innlegg

Har byttet alle høyttalere og satt inn to forsterkere + sub i min e39 98-modell, etter at jeg gjorde dette ble radiosignalet så dårlig at det ikke er aktuelt å høre på den. Jeg har fortsatt original spiller. Noen som vet om dette blir bedre bed kjøp av ny spiller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har byttet alle høyttalere og satt inn to forsterkere + sub i min e39 98-modell, etter at jeg gjorde dette ble radiosignalet så dårlig at det ikke er aktuelt å høre på den. Jeg har fortsatt original spiller. Noen som vet om dette blir bedre bed kjøp av ny spiller?

Sliter også med radiosignalet på min bil. Det virker som det er noe feil med jordingen på min da signalet blir vanvittig dårlig når jeg starter bilen. Med bare tenningen på så virker det helt greit. Sjekk jordingen, det må jeg gjøre hvis det ikke er noe helt annet da... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil presistere et min Radio er aftermarked eller hva man kaller det. Har byttet ut spilleren. Husker ikke hvordan det var før, men kan det hende at det er en antenneforsterker som skal bli matet med strøm som ikke får strømmen sin mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil presistere et min Radio er aftermarked eller hva man kaller det. Har byttet ut spilleren. Husker ikke hvordan det var før, men kan det hende at det er en antenneforsterker som skal bli matet med strøm som ikke får strømmen sin mer?

Det stemmer. Sitter en antenneforsterker bak i min bil også.

Kanskje jeg skal sjekke det... har beveget på alle ledninger mot den delen, men ikke fulgt de mot kjernen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig vanlig at de som ettermonterer spillere i BMWer ikke vet at antenneforsterkeren må ha remotetilkobling for å slås av og på, slik som en forsterker. Uten antenneforsterkeren på er ikke antennen i vinduet særlig mye verdt.

Selve forsterkeren sitter i en av C-stolpene, tror det er den venstre, men er originalkontakten klippet så ligger det som regel en løs ledning inni foran der som må tilkobles remote på uoriginal spiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig vanlig at de som ettermonterer spillere i BMWer ikke vet at antenneforsterkeren må ha remotetilkobling for å slås av og på, slik som en forsterker. Uten antenneforsterkeren på er ikke antennen i vinduet særlig mye verdt.

men da burde vel ikke jeg hatt dette problemet siden jeg fortsatt har original spiller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig vanlig at de som ettermonterer spillere i BMWer ikke vet at antenneforsterkeren må ha remotetilkobling for å slås av og på, slik som en forsterker. Uten antenneforsterkeren på er ikke antennen i vinduet særlig mye verdt.

Selve forsterkeren sitter i en av C-stolpene, tror det er den venstre, men er originalkontakten klippet så ligger det som regel en løs ledning inni foran der som må tilkobles remote på uoriginal spiller.

aha, dette forklarer problemet med dårlig radiomottak når vi var i Danmark sist sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...