ToreG Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 Har byttet alle høyttalere og satt inn to forsterkere + sub i min e39 98-modell, etter at jeg gjorde dette ble radiosignalet så dårlig at det ikke er aktuelt å høre på den. Jeg har fortsatt original spiller. Noen som vet om dette blir bedre bed kjøp av ny spiller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 Sliter med det samma selv. Radioen på min er søppel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carbon22 Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Har byttet alle høyttalere og satt inn to forsterkere + sub i min e39 98-modell, etter at jeg gjorde dette ble radiosignalet så dårlig at det ikke er aktuelt å høre på den. Jeg har fortsatt original spiller. Noen som vet om dette blir bedre bed kjøp av ny spiller? Sliter også med radiosignalet på min bil. Det virker som det er noe feil med jordingen på min da signalet blir vanvittig dårlig når jeg starter bilen. Med bare tenningen på så virker det helt greit. Sjekk jordingen, det må jeg gjøre hvis det ikke er noe helt annet da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Jeg merket akkurat det samme på min nye E90 - radioen er blitt sykt dårlig... Trodde det var kontakten som er blitt dårlig, men etter å ha lest dette så kan det være samme som det dere har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Vil presistere et min Radio er aftermarked eller hva man kaller det. Har byttet ut spilleren. Husker ikke hvordan det var før, men kan det hende at det er en antenneforsterker som skal bli matet med strøm som ikke får strømmen sin mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carbon22 Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 Vil presistere et min Radio er aftermarked eller hva man kaller det. Har byttet ut spilleren. Husker ikke hvordan det var før, men kan det hende at det er en antenneforsterker som skal bli matet med strøm som ikke får strømmen sin mer? Det stemmer. Sitter en antenneforsterker bak i min bil også. Kanskje jeg skal sjekke det... har beveget på alle ledninger mot den delen, men ikke fulgt de mot kjernen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 Si ifra hvor denne forsterkeren ligger så skal jeg sjekke dette selv og. Dette må vi få løst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 Det er utrolig vanlig at de som ettermonterer spillere i BMWer ikke vet at antenneforsterkeren må ha remotetilkobling for å slås av og på, slik som en forsterker. Uten antenneforsterkeren på er ikke antennen i vinduet særlig mye verdt. Selve forsterkeren sitter i en av C-stolpene, tror det er den venstre, men er originalkontakten klippet så ligger det som regel en løs ledning inni foran der som må tilkobles remote på uoriginal spiller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 Jeg har kun klippet bak og brukt en overgang forran. Men vet ikke om antenneforsterkeren sin remote går innom bak... Noen som kan svare på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 Den pleier å ligge i venstre C-stolpe, har nettopp hentet styrestrøm til forsterker fra den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 Da får jeg røske ned foret på C stolpa når bilen kommer tilbake fra verkstedet. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 er det slik forsterker i e36 og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToreG Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2009 Det er utrolig vanlig at de som ettermonterer spillere i BMWer ikke vet at antenneforsterkeren må ha remotetilkobling for å slås av og på, slik som en forsterker. Uten antenneforsterkeren på er ikke antennen i vinduet særlig mye verdt. men da burde vel ikke jeg hatt dette problemet siden jeg fortsatt har original spiller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 er det slik forsterker i e36 og? Hvis du har antennen innebygget i bakruten, og det tror jeg alle E36 har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 Det er utrolig vanlig at de som ettermonterer spillere i BMWer ikke vet at antenneforsterkeren må ha remotetilkobling for å slås av og på, slik som en forsterker. Uten antenneforsterkeren på er ikke antennen i vinduet særlig mye verdt.Selve forsterkeren sitter i en av C-stolpene, tror det er den venstre, men er originalkontakten klippet så ligger det som regel en løs ledning inni foran der som må tilkobles remote på uoriginal spiller. aha, dette forklarer problemet med dårlig radiomottak når vi var i Danmark sist sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå