Gå til innhold

BMWCCN treff østlandet?


Joan E36
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, er sikkert utrolig artig. Var der inne en gang med Stian Klausen som driver klausentuning.no tidligere i vinter. Da var det også sladdetreff som han arrangerte, dette var en stor suksess. Men synd jeg ikke har noe bil med bakhjulstrekk om vinteren. Så jeg kjørte inn med en Golf 4 med 1.6 liters strikk motor og dro brekk og herjet. Selvfølgelig ikke like artig som med en bakhjulstrekker, men var artig allikevel :)

Skrudd sammen bimmeren? :? Montert nye deler eller har det skjedd noe eller?

var på treffet til klausen jeg au vettu :) Bmwcc treffene er litt anderledes da, der kjørte vi jo etter ett spesielt mønster.

Bimmern har fått seg en smell i understellet. Traff en eller annen dump på e6 som sprengte alle 4 demperene mine, så jeg må hive på det justerbare understellet igjen før jeg vil kjøre bimmern så langt. Litt vanskelig å montere det justerbare når jeg er sjukemeldt... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er sikkert utrolig artig. Var der inne en gang med Stian Klausen som driver klausentuning.no tidligere i vinter. Da var det også sladdetreff som han arrangerte, dette var en stor suksess. Men synd jeg ikke har noe bil med bakhjulstrekk om vinteren. Så jeg kjørte inn med en Golf 4 med 1.6 liters strikk motor og dro brekk og herjet. Selvfølgelig ikke like artig som med en bakhjulstrekker, men var artig allikevel :)

Skrudd sammen bimmeren? :? Montert nye deler eller har det skjedd noe eller?

var på treffet til klausen jeg au vettu :) Bmwcc treffene er litt anderledes da, der kjørte vi jo etter ett spesielt mønster.

Bimmern har fått seg en smell i understellet. Traff en eller annen dump på e6 som sprengte alle 4 demperene mine, så jeg må hive på det justerbare understellet igjen før jeg vil kjøre bimmern så langt. Litt vanskelig å montere det justerbare når jeg er sjukemeldt... :?

Var du der også? :P Kjørte du egen bil eller? Kan ikke huske jeg så deg, men du var kanskje på treffet i fjor eller?

Å? Det er kjipt :? Så er det jo ikke så bra å montere slike ting når man er sykemeldt heller :( Men er sikkert utrolig artig på BMWCCN treffene der inne. Hadde vært gøy å være med på det en gang.

Lykke til med bilen da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på treffet i romjula ja... :D

Skulle nesten tro at det passa bra å være sjukemeldt når man må bytte dempere, men dritten er at jeg får feber bare jeg anstrenger meg, så da funker det dårlig igjen... hehe

Det var jo på det treffet jeg var også :P Og du kjørte egen bil? Merkelig jeg ikke så deg, men veit ikke om han har arrangert flere treff i år? Jo, lurer på om han arrangerte 2 treff :P Jeg var bare på det ene.

Åja.. Da er det kjipt å holde på med bil ja :( Feber er noe dritt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo på det treffet jeg var også :P Og du kjørte egen bil? Merkelig jeg ikke så deg, men veit ikke om han har arrangert flere treff i år? Jo, lurer på om han arrangerte 2 treff :P Jeg var bare på det ene.

Åja.. Da er det kjipt å holde på med bil ja :( Feber er noe dritt..

Kjørte egen bil vettu. Var sammen en blå mercedes, svart audi, svart e38 og en hvit e30....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Med forbehold ser terminlista for øst avd slik ut pr.idag:

Terminliste Bmwccn Øst 2009 :

(Lørdag, 21. mars 2009)

18 jan Autoslalom på Gardemoen raceway

22 jan Treff hos GS bilder

25 feb Årsmøte på hovedkontoret BMWCCN

1 mars Autoslalom på Gardemoen raceway

17 april fr Autoslalom på Gardemoen raceway

2 mai Vårmønstring Valle Hovin

21 mai fr Autoslalom på Gardemoen raceway (Kristi himmelfart)

17 juni ons Autoslalom på Gardemoen raceway

10 juli fr Autoslalom på Gardemoen raceway

8-9 aug Høst tur i Østfold

21 aug fr Autoslalom på Gardemoen raceway

22-23 aug Top 10 Gardemoen raceway

18 sept fre Autoslalom på Gardemoen raceway

03 okt Høst treff på Tryvann eller Frognerseteren

04 okt søn Autoslalom på Gardemoen raceway

0jni7x68oqx699uu8hje.jpg

rbz7vhfsr0y60l0ory2b.jpg

vjjt6g1hbqtkwp6ezt9w.jpg

y2jn3n8fv0j7hw2tcfh9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har meldt meg inn to ganger i bmw ccn nå. Ikke fått tilsendt noe innmelding eller noe.

Var på årsmøtet og tenkte å melde meg inn, der, men det var jo et koas av dimensjoner så måtte bare dra. Hele greie ble jo avlyst. Tragisk spør du meg. Hva er det som skjer der inne ettersom det er så mye rot? Har jo vært med i flere år før i denne klubben og da var det jo aldri noe tull..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, kan jeg dessverre ikke svare på bmwccn sentralt i stor grad men jeg kan svare på ting rundt bmwccn øst avd.

Veldig synd det skal være slik angående innmelding. Skal se om jeg kan få sendt en mail til noen i styret sentralt som kan svare.

Edit:

Bmwccn øst avd har nå fått oppdatert litt på sin hjemmeside. Bl.a oppdatert terminliste. Linken er: http://www.bmwccn.no/ost/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...