Gå til innhold

Løs tråd om E32


wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 155
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvor mye senk mener dere er maks på en e32? :)

Edit:

Wicky.

Jeg har fått bekrefta av GS-bildeler nå at e34 dempere passer forran på e32! kan få deg mye senk da uten kapp :)

Bak måtte demperene trolig modifiseres litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye senk mener dere er maks på en e32? :)

Edit:

Wicky.

Jeg har fått bekrefta av GS-bildeler nå at e34 dempere passer forran på e32! kan få deg mye senk da uten kapp :)

Bak måtte demperene trolig modifiseres litt.

bilde av din bil i avataren?

hmm...

tror ikke jeg vil ha den ned mer bak...men foran vil jeg få den lavere..hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest hele denne tråden og den minner mest av alt om en typisk chattetråd... noe vi har Tulletråden til. Jeg ser derfor frem til at tråden fremover handler om E32... alternativet kjenner dere... :wink:

Slapp nå av da. Her har vi en tråd som dreier seg om alt som har med E32 og gjøre. Og litt løst og fast inne i mellom. Men om alternativet er og voldta andre tråder med uinteressant piss og slikt. så for alldel. Men det må a være lov og ha en tråd som dette som faktisk om handler E32, og som er litt løs i ny og ned?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med viplash...Oppretta denne tråden siden alle de (4 eller 5) e32 trådene på forumet ble gjort om til chattetråder så da tenkte jeg at vi kunne holde e32 prat her inne:)

Jaha... og hva var galt med f.eks "Erfaring med E32" tråden ?... Hvis den ble ødelagt pga. chatting må dere skylde på dere selv iom. at det stort sett er de samme personene som skriver innlegg i begge trådene. Jeg ser ingen rasjonelle forskjeller mellom den tråden og denne tråden... utover at de har to forskjellige trådforfattere. Ergo... ikke mer chatting i denne tråden.

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=106543

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...