Gå til innhold

18" / 19" e46


akilles
 Share

Anbefalte innlegg

Er ikke noe problem visst du ikke tar helt av i bredden :)

Jeg kjører idag med 235\35\19 på min E46 M-Sport2. Senket 50mm med H&R senkefjærer.

q5zmpf7qcbgjfnohkcyj.jpg

Fungerer veldig fint.

Tommy da, du som har laget signaturen i asfalten el? :P fin bil du har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

passet fint!

Kan jo kanskje legge til i forhold til tråden at 19" m/ 9,5"felg bak og 265/30-19 går veldig bra på coupe, jeg hadde bare sportsunderstell, men tommy her byttet vel dette til justerbart om jeg ikke husker feil? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer! Den bredden passet veldig bra! Men pass på friske dempere og hjulstillinger.

Det subbet litt i humpene på ene siden bak på min. Men nytt FK justerbart senkesett og 4hjulskontroll ordnet den saken :)

Bilen ble helt RÅ å kjøre i svinga.

Er spent på hvordan denne blir visst jeg fullfører oppgraderingslista mi :)

PS: Sedan og Touring har ikke like god plass i hjulbuene som coupe. Men trådstarter har coupe, så da er det bare å gi gass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innpress og dekktype er jo vesentlig, ikke bare bredde på felgen.

Jeg fikk 18" BBS LM på 323 Ci før jeg senket den 40/20mm, og det så rart ut. De felgene går langt ut da, men jeg ville ikke gått for 19" hvis ikke du skal senke.

Da jeg senket min med H&R og beholdt standard dempere, så var det nesten ikke så mye tap av komfort, men mye mer sportslighet og bedre utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk 18" BBS LM på 323 Ci før jeg senket den 40/20mm, og det så rart ut. De felgene går langt ut da, men jeg ville ikke gått for 19" hvis ikke du skal senke.

Akkurat dette jeg er litt redd for! Jeg skal nemlig ikke senke den!

Om jeg forstår rett kan det bli litt "traktor look" med så store lisser uten senking?

Fan så vanskelige valg man skal stå over! =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...