bmw518X Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 Ja som overskriften sier , vi trenger en E-34 535 med manuell kasse til en morsom greie på rudskogen 18 April der bladet autofil også skal være og gjøre en reportasje fra dette ! Prøvd en tråd på Bmwccn uten å få tak i den bilen jeg ville , kopierer tråden og håper dere kan hjelpe til å forsvare Bmw sin ære her ! Mvh Bård Heisann alle Bmw frelste Jeg er en kar fra Bærum med svakhet for Bmw og bruker derfor forumet til å spørre om noe.... Saken er at jeg skriver endel på et bilforum som heter http://www.forum.lazzaroni.no/ . mesteparten av dette forumet er veldig glad i Italienske biler (endel er desverre HELT blindet av de ) og til stadighet diskuteres det tidvis ganske heftig om Tyske vs Italienske biler her . Det hevdes til stadighet fra den Italienske "leiren" at deres biler er overlegne alle Tyske tilsvarende biler når det kommer til kjøreegenskaper . Vel , som tihenger av Tyske kvalitetsvogner som Bmw og Mercedes forsvarer jeg Tyskerne etter beste evne med ord og Auto Motor und sport tester men diskusjonen stopper ikke helt der tydligvis . I forbindelse med en diskusjon om mercedes e klasse w-124 på vårt forum http://forum.lazzaroni.no/viewtopic.php?t=679 slenger jeg ut at en Mercedes w 124 lett holder følge med en Alfa 164 på rudskogen , dette skaper en ganske heftig debatt og vi planlegger faktisk å gjennomføre denne "duellen " på Rudskogen 18 April 2009 . Med ett fikk jeg da ideen om å utvide duellen med et par biler til med lignende vekt /hk forhold som 300e og Alfa 164 v6 .(lancia Thema turbo og Saab 9000 turbo skal også delta ) Det er da dere kan hjelpe å forsvare de blå/hvites ære med å finne en orginal Bmw 535 i E-34 med manuell gearkasse og en fører som er villig til å være med på denne morsomme duellen. Bilen bør være så orginal som mulig (vet dette kanskje er en utfordring ) og føreren bør ha litt/mye baneerfaring. Som en ekstra godbit kan jeg opplyse at det ikke helt ukjente bladet autofil skal lage en reportasje fra dette evenemanget så dette tror jeg blir ganske så artig for både eier av bilene og oss som ser på/leser dette. Håper dere kan hjelpe meg her , gøy å forsvare sitt eget merke i en slik bataje....! Kontaktinfo : Mail : bardrisan@hotmail.com Mobil : 97766441 helt ok med sms Her er link til tråden det gjelder på forum.lazzaroni http://forum.lazzaroni.no/viewtopic.php?t=2581
Morty999 Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 jeg veit om en kar som gjerne blir med på dette.
fosland Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 blir spennende dette! Hadde vært artig å stilt opp med min alfa, men motoren har desverre 12ventiler for mye..
Tsbusa Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 Hvorfor ikke E28 M535i? Vet av en som har en MEGET strøken bil:)
Fredrik Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 Jeg lurer litt på om ikke denne forspørselen er den samme som i denne tråden i BMWCCN´s forum... en morsom tråd forøvrig... http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=502820
Joan E36 Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 Dette virker utrolig spennende! Håper en dyktig banesjåfør i en BMW E34 535 melder seg til dette! Hadde vært utrolig artig å sett på
e34skillz Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 Jeg stiller opp! har en e34 535i original stand:D har kjørt litt før på bane, men ikke omfattende, men hadde vært knall å prøvd! Jeg stiller opp
flonoen Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 Jøss. På 20 dager har ikke bmwccn.no klart å finne en 335i med manuell. På ca 15 timer er det en 335i fra bimmers.no som stiller opp.
Joan E36 Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 Jeg stiller opp!har en e34 535i original stand:D har kjørt litt før på bane, men ikke omfattende, men hadde vært knall å prøvd! Jeg stiller opp Utrolig artig om du melder deg til denne duellen Skal opp å se på i allefall
Ballder Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 Jøss. På 20 dager har ikke bmwccn.no klart å finne en 335i med manuell. På ca 15 timer er det en 335i fra bimmers.no som stiller opp. 535!! 535!
CrZyWiz Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 535 ja. Det at ingen på BMWCCN.no forumet har en slik bil kan være en tilfeldighet. Da de fleste 535 har automat. Visst du spørr etter en banerigget E30 M3 med erfaren sjåfør, så tror jeg igjen du får kjappest treff på BMWCCN
GiljeN Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 er på min andre manuele kasse til 535 jeg:) fynker dårlikt uten olje på racer veiene i danmark:S
CrZyWiz Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 Men håper isåfall at den som stiller med orginal bilen har såpass baneerfaring at han ikke blir frakjørt av en bedre sjåfør med dårligere bil
Joan E36 Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 Men menes det at BMW E34 535i skal kjøre mot Mercedes 300e og Alfa? For om bmwen blir passert av mercedesen i allefall, da blir jeg såret BMWen skal jo gå mye bedre enn Mercedesen? Men uansett, dette blir spennende! Jeg skal opp å se på dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå