Gå til innhold

Akvarium / Skillpadder


Raymond
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hum, carsoft? har du tilkobling til en 1995 BMW 750? skal få de for 3000kr om du tar sjekk på bilen :D hehe

Veit ikke hvordan hølet ditt ser ut, men den passer i en E39 1997 modell i allefall. :D

Edit: den er for OBD/OBD2 i allefall.

Edit2: Frister AutoData? :D

faen, æ har et forslag! æ kjøpe di om du teipe dem tell pansret på 750`n, kjøre i 200 + og tar bilde av dæ hehe "helvette marvin korr fort det går! stekk ut hauet og få med dæ det her!" hehehehe!

HAHAHA... fikk bilder i godet av Marvin nå. stakkars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usett for 2000,- , vi møtes på halvveien og jeg spanderer mat og drikke der vi møtes.

:)

Diagnose får du på stedet (med forbehold at det fungerer på din bil. Fungerte ikke på Luftwaffel sin e34).

Evt så kan du/dere komme til kr.sand så tar vi en helsikes tur på byen i tillegg (har gjesterom) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har gått med på 3000kr for de som har et stykke og kjøre :) møtes på hallveien? hvor blir det? Brokelandsheia? Det er vell ca. 1,5t herfra :)

Nå har mirakler skjedd, igår hadde vi de ute på gulvet :) ikke mange som vil tro meg nå men, jævern klatra opp i sofaen.. DET hadde jeg ikke trodd at de klarte :D er jo ikke akkurat spenstige dyr :D

Sofaen er 40cm høy og han dro seg opp etter klørne i et hjørne, sofaen er tøy så han fikk tak :) sterke jævler må jeg si :D

Koselysten :D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel noe rundt der ja...

Grunnen til budet var at jeg var så heldig å betalte regninger igår:

- 6500 (fartsbot)

- 2750 (Veiavgift)

- 600 (bombrikke)

- 10000 (huslånet)

- 1000 (depositum på M5 (enda en) fanger og M5 speil).

Så det røyk noen kronasjer der kan man si.

Men vi kan si det slik at budet står og dersom dere skal ha ADSL på ny adresse så skal jeg heller ordne grei startpakke for deg der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, er fiber og sandefjord bredbånd.. så tror jeg klarer meg :) 30mbit inn og ut

Svin :D (selv om jeg har 100Mbit på min seedbox). hehe.

Da tror jeg ikke har annet å friste med annet enn en flatfyll i kr.sand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...