robert85 Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 Vurderer å kjøpe meg Rondell 0058 felger til bilen min, men har lest om diverse dårlig kvalitet... Er dette tilfelle eller er det mye kopifelger i "Kinastål" som er ute på markedet??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 Er ikke Rondell 58 kopifelger da? Jeg har 17" Rondell 58, de har da tålt årevis med dårlige veier.. Gode felger:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 Jeg har slike felger på Volvoen min. Bare de heter SuperDTM og har mer glans på kanten enn Rondell. Går nok en del kopier rund om ja. SuperDTM er det ASA som lager så det er vel ikke no kina kopi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 Pm meg med bilder av volvoen er du snill:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 Kompis har slike i 8.5" på sin 740 tic. Ser pent ut det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robert85 Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2009 okei, ja tror designet er kopi av en tidligere bbsfelg... har lest i andre tråder her og andre steder at noen har hatt problem med de, men kan jo være kopier av kopier osv... blir feet kant på de:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 Hehe, kule felger ja. 10" bak blir aldri feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robert85 Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2009 jaaa vurderer 8.5*18 foran og 9,5 eller 10 *18 bak og få et firma til å lakke senteret svart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GOH Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 Har 8,5 * 18 forran og 10*18 bak på min e34 funker som bare det.. har ikke hatt noen problemer men mine. Disse har jo GS solgt i mangen år så de burde jo ha god erfaring med de.. de er tøff med gull senter også en kompis av meg gjorde det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a.nilsen Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 Rondell er kvalitetsmerke som har vært med i mange år. Hadde noen 14" felger til en golf 1 engang og de var fra tidlig 80 tall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 Det er kopier av Rondell ja, men Rondell er også kopi i seg selv, vet ikke helt forskjellen men du får ikke med Tuv papir til Rondell kopiene, selv kjøpte jeg ekte Rondell felger fra Bilgummilageret, tror GS selger kopiene sv kopiene, hehe, ble mye av ordet Kopi her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 Jeg har ihvertfall "ekte" Rondell. Måtte flekke frem tuv-papirer for å få de i vognkortet i høst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 Kan ikke huske at "kopi" felgene bla GS selger raknet/løsnet i støpingen slik det har skjedd de org. Min erfaring er at de kopi er av svært god kvalitet. Selv presterte jeg i stress å kjøre fra Askim til Svinesund med pungtert fremhjul på slike uten at det ble skade... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axor Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 såkalla run-flat felg da Hofstad? haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 Jeg dro over en svær stein som lå midt på veien med framfelgen. Ingen skade alikevel. De tåler det de er designet for, virker det som.. Og så ser det så fett ut også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå