gnmfr Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 får og få 8.5 og 10 *18 til og passe gnmfr? se om man rent av ender opp med noen som er "ment" for e46 isteden.... kanskje ikke dumt selv om det sikkert ser jævli bøst ut da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 At en d58 felg deler seg er nytt for meg i hvertfall. har ikke fått noe info om det jeg så langt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robert85 Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2009 hehe ja derfor jeg vil ha de, men er bilde av en lignende modell i nyeste bilsport som heter KH Dynamic som også gir en fet fin kant, som vistnok er anpasset bimmer 3serie... sjekke ut den isteden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 får og få 8.5 og 10 *18 til og passe gnmfr? se om man rent av ender opp med noen som er "ment" for e46 isteden.... kanskje ikke dumt selv om det sikkert ser jævli bøst ut da Ser jævlig bøst ut ja, en arbeidskollega av meg tror jeg har Rondell 58 på en E36, vet ikke om han har valset men du får ikke ett hårstrå opp mellom dekk og felg der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 får og få 8.5 og 10 *18 til og passe gnmfr? se om man rent av ender opp med noen som er "ment" for e46 isteden.... kanskje ikke dumt selv om det sikkert ser jævli bøst ut da Ser jævlig bøst ut ja, en arbeidskollega av meg tror jeg har Rondell 58 på en E36, vet ikke om han har valset men du får ikke ett hårstrå opp mellom dekk og felg der. e36 10 felg et 19 stikker ca en halv cm utafor buen(valset en god del) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 hehe ja derfor jeg vil ha de, men er bilde av en lignende modell i nyeste bilsport som heter KH Dynamic som også gir en fet fin kant, som vistnok er anpasset bimmer 3serie... sjekke ut den isteden Skal du ha kant på 3 serie skal du bruke GS-magnum felgen ca 95 mm kant bak på 3 serie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 hehe ja derfor jeg vil ha de, men er bilde av en lignende modell i nyeste bilsport som heter KH Dynamic som også gir en fet fin kant, som vistnok er anpasset bimmer 3serie... sjekke ut den isteden Skal du ha kant på 3 serie skal du bruke GS-magnum felgen ca 95 mm kant bak på 3 serie Lurer litt på disse selv til E39'n, er disse en av felgene som dere jobber med tuv på? og er de like i 8,5 og 9,5? synes det var fargeforskjeller på de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robert85 Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2009 så rimelig tight ut det ja.... fett på showbiler, men tror ikke d er noe for meg som kjører 3,5mil en vei til jobb, heheh... Morgan GS: fete de ja, men kunne tenkt meg 18, av samme grunn som nevnt over... hehe, så da blir det nok heller GS goldline, så ganske så FETE ut de også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 hehe ja derfor jeg vil ha de, men er bilde av en lignende modell i nyeste bilsport som heter KH Dynamic som også gir en fet fin kant, som vistnok er anpasset bimmer 3serie... sjekke ut den isteden Skal du ha kant på 3 serie skal du bruke GS-magnum felgen ca 95 mm kant bak på 3 serie Lurer litt på disse selv til E39'n, er disse en av felgene som dere jobber med tuv på? og er de like i 8,5 og 9,5? synes det var fargeforskjeller på de De kommer i to farger Gs- magnum med gunmatall senter og GS-magic i "svart chrome" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 magnum magic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 Ok, men det er uansett fargeforskjell på disse: Alu.felg 8,5*19" ET15 GS-MAGNUM Alu.felg 9,5*19" ET25 GS-MAGNUM Og begge de felgene er Magnum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå