Hitokiri Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 Er det noen som vet hvilke av disse som har mulighet for lydinngang, enten via egen inngang eller CD-veksler? Har alle disse CD-veksler-støtte forresten? FM-sender er liksom uaktuelt fordi lyden er søppel uansett. FM-modulator rett på antenneledninga er siste utvei. Men vil helst slippe dette også. Dersom jeg plukker ut anlegget, er det noe spesielt jeg skal se etter for å finne svar på det jeg leter etter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik S. Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 har fundert litt på å prøve dette på min E39 http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=422239 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 har fundert litt på å prøve dette på min E39http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=422239 Mener du må ha facelift for å få til det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hitokiri Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2009 Jeg skal ha aux om det så vil si at jeg må hacke anlegget. Kan være jeg kan snike lyd inn på lydutgangn til CD-spilleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Du får jo ipod adaptere med AUX på, disse kobles på cd veksler porten. Men du vil miste mulighet for cd veksler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hitokiri Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2009 CD-veksler er SÅ 1995 Men seriøst, heller iDrit enn ingenting. Skal plukke ut radioen i dag og se hva som skjuler seg av tilkoblinger bak der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Tror nok du finner lite av det du ønsker. med mindre du skrur hele greia fra hverandre og lodder på noe kabler. Men de spillerne før 2001/09 har lite med tilkoblings muligheter dessverre. Så satte inn ipod adapter i bilen, angrer ikke 1 sekund. Digg å kunne styre den fra rattet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hitokiri Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2009 Men... Var ikke CD-veksler på utstyrslisten over tilgjengelig ekstrautstyr på E39 da den var ny? Og var det i så fall da bare med en spesiell type head unit? Om det er mulighet for CD-veksler på anlegget mitt, så bør det jo være en smal sak å få en overgang på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 CD-veksler var på ekstrautstyrslisten jo, men det var vel mulighet for å koble til CD-veksler og dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hitokiri Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2009 Aha. Vel. Da får vi se hvilke muligheter jeg har. Kanskje det blir en brukt head unit fra ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hitokiri Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2009 Meeeen....... hva med disse? http://www.nexxia.co.uk/iPod_MP3_Adaptors/bmw.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 Meeeen....... hva med disse?http://www.nexxia.co.uk/iPod_MP3_Adaptors/bmw.htm Jeg trooor du mister CD-skifteren med de der. Men nå er jo normalt ikke det noe stort problem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hitokiri Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2009 CD-veksler er for folk som ikke har kommet over 90-tallet Men seriøst så vil jeg MYE heller ha en kombiløsning med iPod og en A2DP-enhet tilkoblet CD-vekslerinngangen. Selv med en CD-veksler med MP3-støtte er det jo snakk om latterlig lite lagringsplass. 6CD= 4,2 GB. 12CD=8,4GB. iPod=160 GB. Forsøkte å pelle ut anlegget i går for å se om det er tilkobling til CD-veksler, men fikk det ikke til. Noen som har peiling på hvordan jeg fjerner stereoen på E39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 Ta av volumknotten, stikk inn et flatt skrujern og vri rundt. Hadde vært interessant om det er mulig å koble til kabel for CD-veksler e.l., og at det i såfall bare er kabelen for CD-veksler som også var ekstrautstyr. Skulle jo tro det, hvis man fikk CD-veksler til alle spillere, men samtidig er standardspilleren i E39 ufattelig dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hitokiri Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2009 Jeg skjønner ikke helt denne demonteringsanvisningen Kan du gå i detalj? For øvrig vil jeg mye heller ha BMW Business CD RDS enn et tacky aftermarket-anlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå