Gå til innhold

E39 Business CD RDS og aux-inngang


Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvilke av disse som har mulighet for lydinngang, enten via egen inngang eller CD-veksler?

Har alle disse CD-veksler-støtte forresten?

FM-sender er liksom uaktuelt fordi lyden er søppel uansett. FM-modulator rett på antenneledninga er siste utvei. Men vil helst slippe dette også.

Dersom jeg plukker ut anlegget, er det noe spesielt jeg skal se etter for å finne svar på det jeg leter etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok du finner lite av det du ønsker. med mindre du skrur hele greia fra hverandre og lodder på noe kabler. Men de spillerne før 2001/09 har lite med tilkoblings muligheter dessverre. Så satte inn ipod adapter i bilen, angrer ikke 1 sekund. Digg å kunne styre den fra rattet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men... Var ikke CD-veksler på utstyrslisten over tilgjengelig ekstrautstyr på E39 da den var ny? Og var det i så fall da bare med en spesiell type head unit?

Om det er mulighet for CD-veksler på anlegget mitt, så bør det jo være en smal sak å få en overgang på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD-veksler er for folk som ikke har kommet over 90-tallet :P

Men seriøst så vil jeg MYE heller ha en kombiløsning med iPod og en A2DP-enhet tilkoblet CD-vekslerinngangen.

Selv med en CD-veksler med MP3-støtte er det jo snakk om latterlig lite lagringsplass. 6CD= 4,2 GB. 12CD=8,4GB. iPod=160 GB.

Forsøkte å pelle ut anlegget i går for å se om det er tilkobling til CD-veksler, men fikk det ikke til. Noen som har peiling på hvordan jeg fjerner stereoen på E39?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta av volumknotten, stikk inn et flatt skrujern og vri rundt.

Hadde vært interessant om det er mulig å koble til kabel for CD-veksler e.l., og at det i såfall bare er kabelen for CD-veksler som også var ekstrautstyr.

Skulle jo tro det, hvis man fikk CD-veksler til alle spillere, men samtidig er standardspilleren i E39 ufattelig dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...