Gå til innhold

Skal bytte til Bilstein B6 Sport dempere, hva mer trenger je

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal sette på Bilstein dempere på bilen min (fikk pakke i dag) men er det noe mer som er lurt å skifte? gummi og belger å sånn, var bare belger med til de foran, noen som vet hvorfor ikke det blir levert til de bak?

Skrevet
tårnlager bør du skifte i samme slengen :)

Tja, kanskje det, blir noe dyrere enn jeg hadde tenkt meg da.

Blir alltid dyrere enn hva man hadde tenkt... komplett sett med tårnlager koster ca900kr fra koed... Det er til e46 da, men er velikke så stor forskjell fra e46 til e39....

Skrevet
Jæger anbefalte å bytte tårnlagrene på min bil når jeg alikavel hadde alt nede. Er jo ikke store utgiften..

Ja det er jo klart, de tjener jo penger på deg :P , hehe, joda det er nok litt rett i det, vurderer å skifte alt sånn at jeg kan sette sammen 4 komplette dempere med fjærer før jeg monterer det på bilen, det forenkler jo prosessen litt da.

Skrevet
Jæger anbefalte å bytte tårnlagrene på min bil når jeg alikavel hadde alt nede. Er jo ikke store utgiften..

Ja det er jo klart, de tjener jo penger på deg :P , hehe, joda det er nok litt rett i det, vurderer å skifte alt sånn at jeg kan sette sammen 4 komplette dempere med fjærer før jeg monterer det på bilen, det forenkler jo prosessen litt da.

Hehe sant nok det, men NOE fornuft er det nok i det :wink: Snakket med en kar som hadde byttet sine etter 180.000 km, der var alt "smuldret" opp. Ikke mye liv i de lagrene.. Også er det en god følelse å vite at alt er på stell :)

Skrevet

Ok, bytter alt, har bestillt alle lager og gummier/Fjærskåler, så da blir det bare å bygge sammen demperne først før jeg monterer de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...