Reef89 Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2009 har ett ledningsnett fra 316i automat om det hjelper noe hmm bør vel helst være til den modellen jeg har? siden jeg fikk ett fra samme motor ,men passet ikke siden det var en annen modell selvom det også var en 318i. saken er at den kontakten som skal til girkasse hjernen var for stor, med andre ord hovedhjernen og gir hjernen har ulik kontakt på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Får bygge om til manuell Har alle delene du trenger da!! Ser dessverre ut til at det er dårlig med automat deler/delebiler å finne. Er nok ikke umulig å få tak i, men ser vanskelig ut. Har du søkt noe på nettet om ombygging/omkobling av ledningsnett fra det nye du fikk tak i f.eks?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2009 Får bygge om til manuell Har alle delene du trenger da!! Ser dessverre ut til at det er dårlig med automat deler/delebiler å finne. Er nok ikke umulig å få tak i, men ser vanskelig ut. Har du søkt noe på nettet om ombygging/omkobling av ledningsnett fra det nye du fikk tak i f.eks?? nei har ikke søk, vet du om noen sider? tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå