MikaelR Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Skal kjøp ny cd spiller til bil.. å har hatt Sony helt sia æ va 18år.. å er egentilg fornøyd med Sony.. men hvordan er andre merker? men tanke på justeringa, kvalitet, lyd-bilde å sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Pioneer.... sværeste innen spellera....men høytalera og forsterkeran eg eg ikke no spess imponert av dem.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2009 Skal ha Focal høytalera..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Veldig fornøyd med mine pioneer spillere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Pioneer og Alpine er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Pioneer med litt funksjoner er gull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 hadde alpine først, gjikk så over på pioneer. og for min del kan man kaste pioneer langt på havet. blir alpine igjenn her ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
indola1234 Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Jeg har en Alpine ida-x001. Er en Ipod spiller. Er veldig fornøyd med den. Hater å ha fult av CDer og annet rot i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 jeg har ikke cd spiller jeg:) men syntes pioneer er bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Har lurt litt på det samme...men er det spelarar som har det samme oransje lyset som er i dashbordet i BMW? Vil helst ha det stilreint... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RonnyS Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Har hatt 2 sony spillere som begge gikk sund etter relativt kort tid, 2 pioneer etter dette der begge fremdeles funker..eldste 4år.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eng1 Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Alpine har spillere i top serien deres som du kan ha samme farge på knappene som i dasjen. Er Alpine mann selv. Har hatt det i flere år og har ikke vært missfornøyd. Pioneer spillere som kompisser har hatt har blitt dårligere og dårligere etter kun kort tid. Greier ikke lese cd'er som min 4år gamle alpine spiller leser helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 http://www.eikeraudio.no/nettbutikk/alp ... _prod/638# Har denne samme farge som knappene i bmw'er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 http://www.eikeraudio.no/nettbutikk/alpine_cde_9872rm/136/vis_prod/638#Har denne samme farge som knappene i bmw'er? Er orange lys i den, BMW har en farge som kalles "amber" som fås på flere Pioneer-spillere. Jeg ser ikke mye forskjell på orange og amber men synet mitt har sett bedre dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 har en pioneer 7000bt elllerno sånn... bra spiller...mp3,ipod,blåtann,mange farger og velge mellom på display deriblant amber. kostet like over 3500kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå