Gå til innhold

Cd spiller i bil! hvilket merke er best?


Anbefalte innlegg

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hadde alpine først, gjikk så over på pioneer. og for min del kan man kaste pioneer langt på havet. blir alpine igjenn her ja

Helt enig!

Har hatt en utrolig dårlig erfaring med Pioneer i bil.

Det hele startet med at jeg hadde en panasonic spiller og alt var fint. Skulle oppgradere og gikk for pioneer, lyden ble grusom og og det fantes ikke klar mellomtone eller diskant.

Dette er dog en del år siden, men siden den gang har jeg pent styrt vekk ifra Pioneer. Har Alpine nå og er meget fornøyd.

Eneste ulempen med Alpine er at de ikke gir med så mye "gadets" når du kjøper spilleren. F.eks så må du handle fjernkontrollen ved siden av. Men funksjonaliteten og kvaliteten er suveren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker kun pioneer og da ikke billig spillerne.. Har prøvd alpines spillere til rundt 5000 også men alldri blitt fornøyd med dem.. Så nå har jeg pioneer med skjerm i lastebilen og en vanli i chevyn og en liggende i en skuff siden bmwn ikke har bruk for musikk på bane..

Eneste jeg er misfornøyd med på pioneer er at dem har lett for slutte og spytte ut cdene.. Er pga støv og dritt.. sliter ikke med det i bilene mine men lastebilen.. :(

Ellers kanon.. Gode justeringer og egne dedikerte sub utganger og mye fansy,. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble Sony BT3600U! Bluetooth (handfree og musikkoverføring) USB kontakt, Aux, Quik-browzer

Har ikke mye peiling på bilsterio,, men denne spilleren va lett å bruk å spiller godt

Pris 1700kr vis noen lura

c5z8ks3unny12z7p0xrq.jpg

ser jo ut som den er ifra 90 tallet :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt etter hvor man legger lista... Holder den til ditt behov så har du gjort det billig :D

Men tenker du på å bygge på i det lange løps så trur jeg ikke det er det beste utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruker alpine spiller selv. har også alpine front sett. og det låter BRA, MEN de må få nok power for å funke. å koble focal høytalere rett på spiller vil jeg mer elle mindre mene er bortkasta. for de klarer ikke yte halvparten av det de skal uten forsteker.

skal ha focal i hattehylla mi bare jeg får spart opp litt kroner..

bass så har jeg RF, men de har jeg brukt opp så skal kjøpe neo annet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt mye forskjellige merker i bilen min. Jvc, Alpine, Pioneer, Sony og Clairon for og nevne noen. Og det er UTEN tvil Alpine som er desidert best på alle områder. Lyd kvalitet, lyd nivå, bruker vennlighet++ er Alpine totalt overlegen på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...