EirikL Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 Blir dette den neste treeren fra München? Håper Carscoop tar feil, for de nyrene er litt for lik dagens syver Resten av bilen så veldig bra ut. http://carscoop.blogspot.com/2007/06/20 ... abrio.html
Dan Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 De nyrene er fæle uansett hvilken bil de sitter på. En gedigen proporsjonal bommert. Merkelig at de ikke så det.
DRIFTER Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 jeg synes de nyrene ser bedre ut enn de som sitter på dagens 3-serie...
///FredriK.S Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 Syntes den var kul jeg. Det eneste er at de overdriver med nyrene.
///FredriK.S Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 Men så litt spesielt ut med coupe/to dørs stasjonsvogn
|Andreas| Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 Men så litt spesielt ut med coupe/to dørs stasjonsvogn Snodig. Er vel noe compact greier det der...
hagenisse Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 Men så litt spesielt ut med coupe/to dørs stasjonsvogn Er jo en svær Z3 coupe!
Hansh Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 Synes den ser ganske lovende ut! 2-dørs stasjonsvognen er en ny egen variant, men kan ikke si jeg fristes veldig av en coupe som ser ut som en stasjonsvogn.. Forresten var den utrolig stygg den Skoda Roadsteren som det er en notis om på høyre side av artikkelen. Ser ut som noen har Photoshop'et en Octavia front på en fullstendig upassende bil.
Lars89 Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 Ser bare noen mislykka photohopper basert på CS-konsept jeg
Galro Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 Det kan være greit å merke seg at skissene er fra sommeren i 2007 (se datoen på blogg-posten). Så selv om det var riktig da, kan designet ha forandret seg fra den tid. Nå tviler jeg på at det var riktig selv da, men likevel ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå