Gjest Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 Har en E39 touring som jeg må rette og fikse litt i fronten men vet ikke helt hva jeg skal velge, M5 front eller orginal med aerodynamic Frontspoilerleppe? hva syns folket?? syns nesten alle har M5 front jeg og blir litt teit når det bare er en 520 med full M5 styling. aerodynamic Frontspoilerleppe gjør seg veldig godt den også?
PowerPro Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 Synes aerodynamic fronten er penere enn m5 på e39:) http://www.schmiedmann.no/DisplayPage.a ... C01072.jpg
Gjest Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 Er egentlig veldig enig med deg PowerPro, men er ikke helt lett og bestemme seg altså. hmmm.... alle har jo M fangere
Haug530D Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 noen andre formeninger ang dette? Skal selv ha M5 fanger på, synes det er penest, du kan trøste deg med at det er nok flere som har orginal fanger enn M5 fanger, hehe, ellers så har vel Scnitzer en del grommt
Gjest Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 noen andre formeninger ang dette? Skal selv ha M5 fanger på, synes det er penest, du kan trøste deg med at det er nok flere som har orginal fanger enn M5 fanger Snedig det der gitt, at det er flere som har orginal fangere en M fangere Klart det er pent med M fanger men fremdeles ikke sikker
Haug530D Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 noen andre formeninger ang dette? Skal selv ha M5 fanger på, synes det er penest, du kan trøste deg med at det er nok flere som har orginal fanger enn M5 fanger Snedig det der gitt, at det er flere som har orginal fangere en M fangere Klart det er pent med M fanger men fremdeles ikke sikker Gå for det du liker best du, drit i hva alle andre mener, det er jo du som skal være fornøyd med bilen ikke alle andre, selv om det ikke skader at andre liker bilen da.
Gjest Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 Problemet er at jeg ikke er sikker på hva jeg liker best da vøttø Dragon
Haug530D Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 Problemet er at jeg ikke er sikker på hva jeg liker best da vøttø Dragon Hehe, ok
Gjest Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 tror jeg kommer til og gå for orginal jeg altså, ingen andre som kan overbevise meg mot M front?
G-RACING Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 Ingen tvil om ka eg hadde valgt; M-front! Er desidert det finaste etter mitt syn! Har kjøpt M-front sjøl
Hefner Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 ikke helt lett og bestemme seg nei?? syns begge deler er pent jeg,har selv aerodynamic leppe og syns det ser bra ut, men M front er jo også pent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå