Gå til innhold

Veivsensor E36. finner ikke kontakt:s

Anbefalte innlegg

Skrevet

har skiftet føler, men finner ikke kontakten støpselet skal i, ser at ledningen går under innsuget fremme, men finner den ikke igjen etter det. Må jeg av med hele insuget?:o noen som vet?:)

Skrevet

Denne kontakten står rett ved siden av konttakten til kam sensoren.. følg ledningen til kam sensoren så finner du kontakten til veivsensoren.

Du må ikke av med innsuget.. er litt trangt men skal gå fint

Skrevet
Denne kontakten står rett ved siden av konttakten til kam sensoren.. følg ledningen til kam sensoren så finner du kontakten til veivsensoren

Har følt begge,de går jo i samme kanal. men ser ikke eller kommer til mer da begge to forsvinner under innsuget...

Skrevet

Den er veldig vrien å komme til den ja, jeg har skiftet den selv og greide og få den inni støpsele med en del knoting, uten å ta av innsuget.

Selv med mine smidige armer måtte jeg ofre litt skrubbsår for å greie det :)

Er vel kanskje det beste å ta av innsuget da og du ikke ser den en gang selv om det er en del jobb.

Skrevet
Denne kontakten står rett ved siden av konttakten til kam sensoren.. følg ledningen til kam sensoren så finner du kontakten til veivsensoren

Har følt begge,de går jo i samme kanal. men ser ikke eller kommer til mer da begge to forsvinner under innsuget...

Merkelig.. skifta jo dennefor 2 dager siden tok meg ikke mere enn 2-3min så var den koblet i. Jeg tok ikke av innsuget.

Men tok av innsugsbelg og lmm får å gå inn på siden der..

Skrevet
Den er veldig vrien å komme til den ja, jeg har skiftet den selv og greide og få den inni støpsele med en del knoting, uten å ta av innsuget.

Selv med mine smidige armer måtte jeg ofre litt skrubbsår for å greie det :)

Er vel kanskje det beste å ta av innsuget da og du ikke ser den en gang selv om det er en del jobb.

hmm..ja er vel bare å presse fingrene inni, men er det noen boks de går inni eller bare en løs kontakt under der?

Skrevet

Den er "løs" inni der, den er festa til en brakkett og om den har løsnet fra brakketten så kan det være derfor du ikke ser den. Men gjør som a-dekk sier skru av innugsboksen og belgen så kommer du lettere til under der.

Skrevet

Jeg skrudde av lokket på oljefilteret, gikk fint det, følte meg frem, men det funker nok å ta av luftfilterboksen også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...