Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Emnet sier vel det meste, men for å presisere: er det noen som vet hvilke modeller/delenummer jeg trenger foran og bak på bilen?

Skal på langtur fredag, og da er det greit å kunne fjerne møkka fra riksvei 3...

Skrevet

Du skal i følge biltema ha dette:

Art. Produkt Antall Pris Sum

58-550 Viskerblad [22"] 1 44,90 kr 44,90 kr

58-450 Viskerblad [18"] 1 34,90 kr 34,90 kr

58-805 Viskerblad Mercedes [26"] 1 59,90 kr 59,90 kr

Sum totalt: 139,70 kr

Skrevet

Smartass :)

Jeg har ingen katalog her, så jeg tenkte det kunne være greit å spørre her først, så jeg slipper å lete når jeg kommer oppover.

Dessuten må det vel være noen her inne som vet slikt, og som liker å skryte litt...

Edit: det var jaggu noen som visste slikt, og som skrev fortere enn meg :)

Skrevet

Når man kjøper vindusVISKERE på biltema så får du det du betaler for for å si det sånn. er ikke å anbefale. de tar dårlig, å selve viskerbladet har en tendens til å løsne fra metall armen. kjempefint å få dratt den inn i ruta :S snakker av egen erfaring. hehe.

Skrevet

Kjøpte selv til min 523 der, verre dritt skal du lete lenger etter, viskerne passet jo ikke, fikk dratt av gummien på Biltema viskerne og tenkte å montere på de som sto på bilen, på ene så passet det men på den andre var gummien for kort.

Ble til at jeg kjøpte Bosch viskere fra GS.

Skrevet

Prøvde å kjøpe viskere til min forrige E39 på biltema jeg også, og fulgte oppslaget inne i butikken for å få riktig pussere. Stod til og med riktig årsmodell, men passet dritten da jeg kom ut? Nei! :evil:

Ble så forbanna at jeg gadd ikke å levere de inn igjen en gang.

Skrevet

Jeg skal bytte frontrute når vinteren er over, og da kjøper jeg selvfølgelig nye viskere. Men jeg gidder ikke bruke en halv tusenlapp på viskere nå, bare fordi jeg trenger å pusse frontruta noen ganger nedover Østerdalen.

Det er tydeligvis litt delte meninger om viskere fra Biltema, ser jeg. Selv har jeg hørt begge deler fra folk jeg kjenner, så det kommer nok an på dagsformen :)

Skrevet

Stakk opp for å kjøpe viskere i dag.

For å være sikker på at jeg ikke kjøpte feil fikk jeg ta med viskerne ut og sjekke.

Det viste seg at bare bakviskeren passet, gitt. Foran på E39 må det være smalere viskere.

Det er faktisk bare E39 som har sånne også, så det er den eneste modellen Biltemaviskere ikke passer til.

Hva er det med E39 og sære løsninger, egentlig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...