Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hva er det som er skrevet på rattet?

Men må være litt forsiktig å legge ut slike tråder i tilfelle eier er medlem av dette forumet.

jeg lurte på det samme, ser ut som om det står yes sir, men står her at han heter yassir så er vel navnet sitt han har skrevet på rattet med dekktusj el no? hehe :lol: stakars bil

nesten ikke rust heller, bare tyter ut på venstre bakskjerm :P

Skrevet
Hva er det som er skrevet på rattet?

Men må være litt forsiktig å legge ut slike tråder i tilfelle eier er medlem av dette forumet.

jeg lurte på det samme, ser ut som om det står yes sir, men står her at han heter yassir så er vel navnet sitt han har skrevet på rattet med dekktusj el no? hehe :lol: stakars bil

nesten ikke rust heller, bare tyter ut på venstre bakskjerm :P

'

Har selger skrevet Yassir på rattet, lurte på hva det var for noe...

Flire

skandale!

Mht Nikolas, er det et slags felles navn, pseodym våre nye landsmenn bruker når de skal selge sine BMW med cromtape og annet faenskap?!?

:roll:

Skrevet

"alt du trenger for å få den på veien igjen er ny skjarm, frontfanger og bærearm "

Trengs nok mer enn "skjarm" for at jeg skal vise meg i nærheten av noe slikt hvertfall ;)

Skrevet

Slike tråder er unødvendige.

Det kan godt hende selgeren er medlem her, og synes sikkert ike det er kult å bli hengt ut.

Dysleksi er faktisk noe en del sliter med, og er hvertfall ingen grunn til uthengning!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...