Chris_325iM Skrevet Mars 5, 2009 Skrevet Mars 5, 2009 Hva er det som er skrevet på rattet?Men må være litt forsiktig å legge ut slike tråder i tilfelle eier er medlem av dette forumet. jeg lurte på det samme, ser ut som om det står yes sir, men står her at han heter yassir så er vel navnet sitt han har skrevet på rattet med dekktusj el no? hehe stakars bil nesten ikke rust heller, bare tyter ut på venstre bakskjerm
Ron Jeremy Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Skrevet Mars 5, 2009 Hva er det som er skrevet på rattet?Men må være litt forsiktig å legge ut slike tråder i tilfelle eier er medlem av dette forumet. jeg lurte på det samme, ser ut som om det står yes sir, men står her at han heter yassir så er vel navnet sitt han har skrevet på rattet med dekktusj el no? hehe stakars bil nesten ikke rust heller, bare tyter ut på venstre bakskjerm 'Har selger skrevet Yassir på rattet, lurte på hva det var for noe... Flire skandale! Mht Nikolas, er det et slags felles navn, pseodym våre nye landsmenn bruker når de skal selge sine BMW med cromtape og annet faenskap?!?
850i Skrevet Mars 5, 2009 Skrevet Mars 5, 2009 ^^HAHA! En annen: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Cars-Tru ... 240%3A1318 Jeg bydde US$ 5000 for denne igår... Er jo komplett ombygget til m3... Tenker dere blir lange i trynet om jeg får tilslaget, er jo svinbillig, særlig med tanke på at den kan fortolles som Civic
Vmaxx Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 "alt du trenger for å få den på veien igjen er ny skjarm, frontfanger og bærearm " Trengs nok mer enn "skjarm" for at jeg skal vise meg i nærheten av noe slikt hvertfall
[space] Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 Slike tråder er unødvendige. Det kan godt hende selgeren er medlem her, og synes sikkert ike det er kult å bli hengt ut. Dysleksi er faktisk noe en del sliter med, og er hvertfall ingen grunn til uthengning!
Anbefalte innlegg