Gå til innhold

Bilfotograf - Flere Bmw-Bilder


Anbefalte innlegg

Jeg liker å kalle meg bilfotograf, og legger ut noen bilder jeg har tatt av diverse Bmw'er på oppdrag for bilbladet jeg driver.

Er jo da selvfølgelig Bmw-entusiast og når tiden kommer tenker jeg å satse på en 316/318 e46... Tar på meg oppdrag (gratis) så bare å si ifra hvis noen trenger bilder av bilen sin, dekker vel Kristiansand og Stavanger-området kan man si...

Foretrekker å få foto-oppdrag på mail (bilnytt@hotmail.com) og ikke her inne på bimmers... Å hvis noen vil slå av en bilprat så kan også den mailadressen brukes på msn...

M5'en til en kamerat er sinsykt...

tvyo6ak78fk6f6hlg0q8.jpg

dksxlznag0rbez7ogkhf.jpg

1p521aw5pf51aav2j70x.jpg

on3zliu49of7tjnp0cu7.jpg

Oddvar Moy sin klassiske 2002Tii er heller ikke dum altså. Her er riktignok bildene "litt" manipulert...

0jv3znndmy60szmj4alt.jpg

wn3n2zjc8l3u9ahmx61j.jpg

ejcnig6mzdjiy30996bz.jpg

yzfzldoos93jwy0sc12a.jpg

Fotoshoot med en i Bmw CCN Rogaland sin 335i e92. Kul bil... Denne som er i headingen til bilbladet også... Nederste bildet er headingen.

ai1hd10ph2uevk93mwau.jpg

yixkwpjrvvg7lh8y7kox.jpg

wftst89jfpdbkledvtlw.jpg

Fotoshoot med en annen kamerat sin Bmw M5, den er rå, men synes egentlig det er feil fargevalg jeg da...

nepnearob902fks3or9x.jpg

jxxvpktcojgiky1g1568.jpg

n3rriy51wd3qpma9y5on.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen ombord!

Fine bilder av en drømmebil.

Nå må du bare få deg BMW selv også, så er alt bra ;)

Edit: Ser nå at du er 16 år, så da er det kanskje litt fram i tid...

Ja, er jo en liten stund til ennå da... hehe.. Men har jo skjønt for lenge siden at det er Bmw som gjelder, så da blir det nok Bmw om halvannet år til regner jeg med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte bilder..

Du får ta deg ein tur opp her på vestlandet å ta litt bilder for meg..

Er faktisk i Bergen sånn 2 ganger i året, så er jeg i Stavanger en gang i måneden... Kommer flere bilder jeg har tatt etterhvert regner jeg med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal få lov å ta bilder av min bil hvis du er interresert og innom i Stavanger :)

Pene bilder... Hva bruker du av utstyr?

Gjør gjerne det... Bruker Nikon D40, ikke ekstremt proft kanskje, men det funker... i Stavanger har jeg tilgang på innendørs studio til bilfotografering, så msn/mail til bilnytt@hotmail.com så ordner vi nok noe skal du se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jo skikkelig bra ut :D Kanskje jeg sier ifra om jeg skal forbi til sommeren om du er interessert ;) Kan betale også liksom, om det hadde gått ann å fått noen skikkelige bilder! :D

Bare å si ifra, er tilgjengelig her på forumet, evt på mail, så bare å si ifra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...