Torbjørn E39 Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Granada er bare harry Hvor kommer Taunus'n inn i bildet? Granada er tøfft. Husker jeg hadde skikkelig lyst på Granada når jeg var ca 14. heldigvis ble jeg eldre Mener å ha sett en Bimmer her på foraet som ikke er så veldig ulik den taunus'n, tenker da på sugene i panseret..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Nye skapelsen til mats høkeli du tenker på da tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Føreren har sannsynligvis gitt litt mye gass ut av rundkjøringen Alt for å ikke si han var ute etter en sladde kontra på fuktig asfalt med tørre partier, motorsvak bil uten brems. Ja det kan fort gå slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Likte denne uttalelsen jeg: Sitat: Ikke moden nok? Av: Valorie, 05.03.2009 23:12:49 Normalt ville æ vært enig, men dette var tross alt ikke midt på natten med nesten tomme veier. Regner med at du kjenner til rush trafikken i sørlandsparken på den tiden av døgnet Roffen. Det er umulig å råkjøre, selv i rundkjøringen. Dessuten vet jeg at denne herremannen er en ganske kapabel sjåfør, for jeg har nemlig sittet på med ham. Så tenkt litt før fingrene får fritt spillerom på tastaturet. Sitat slutt Gutten lærer fort. Ganske kapabel etter to dager... Vet ikke helt hvem det står mest respekt av her, han som er kapabel til å sladde etter to dager eller Valorie som har evnen til å vurdere ham som kapabel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Føreren har sannsynligvis gitt litt mye gass ut av rundkjøringen Alt for å ikke si han var ute etter en sladde kontra på fuktig asfalt med tørre partier, motorsvak bil uten brems. Ja det kan fort gå slik Er ikke dette en 2,8i? Ser iallefall slik ut på eksosen, og den burde jo være motorsterk nok til å kunne ligge litt sideveis med den rette sjåføren? Det klarte iallefall min 77 modell 2,0 med nok turtall, nok sideveis G og litt aktiv pedalbruk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Er jo rett ved siden av der jeg hentet bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Granada er gromt, har hatt en haug selv, men foretrekker MK1, helst med 2.6 eller 3.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Granada er gromt, har hatt en haug selv, men foretrekker MK1, helst med 2.6 eller 3.0 MK1 = 76-77 modell? Har hatt både en slik såpeformet med innsunket front og en noen-og-åtti, men har aldri engasjert meg i MK-nummerene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 72-77 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 æsj kodal æsj masse harry volvo og ford folk æsj Masse harry?? Er jo nesten ikke folk der oppe jo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomassino88 Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 æsj kodal æsj masse harry volvo og ford folk æsj Masse harry?? Er jo nesten ikke folk der oppe jo... men de som bor der eller henger der e døds harry da blod harry ronny og ragge harry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 MK1 = 76-77 modell? Har hatt både en slik såpeformet med innsunket front og en noen-og-åtti, men har aldri engasjert meg i MK-nummerene... Førstegenerasjon (mk1) er de jeg viste under bildet ditt på side to. Her i området er den faktisk vanligere enn mk2. Det er lettest å se forskjellen mellom de to på baken - mk1 har nemlig en rumpe med et såkalt "coke bottle"-design inspirert av amerikanske muskelbiler. En typisk amerikansk muskelbil for sammenligning: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 æsj kodal æsj masse harry volvo og ford folk æsj Masse harry?? Er jo nesten ikke folk der oppe jo... men de som bor der eller henger der e døds harry da blod harry ronny og ragge harry Haha. Kan se det er noen der når jeg kjører gjennom og opp til gokart banen ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Mars 7, 2009 Share Skrevet Mars 7, 2009 MK1 = 76-77 modell? Har hatt både en slik såpeformet med innsunket front og en noen-og-åtti, men har aldri engasjert meg i MK-nummerene... Førstegenerasjon (mk1) er de jeg viste under bildet ditt på side to. Her i området er den faktisk vanligere enn mk2. Iiiiiiiiiiik!!! Flash-back!!! *Bad memories*bad memories* Neida, var ganske fornøyd med min. Maken til den to fant bilde av, -og samme farge til og med, men 4 dører og Elverumsregistrert med HB-plater. Forgasser og omtrent 100hk, overdimensjonert og tung som en tank = 0 problem. Pleide å "kappkjøre" og "jage" en lik 2-dørs variant fra Eidskogen (nabobygda i gamle dager). Mener å huske den ble solgt til en lege i Asker for 7 eller 11.000,- i 1992 (+/-) Hadde mye moro med den bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ullsokken Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 haha. sjekk komentaren på siden. " finn ut av hele historien før du legger ut slike komentarer! det var faktisk ett ærlig uhell, og jeg prøvde ikke å leke schanke eller noen ting ! !! hilsen verdensmester bak rattet etter første dagen ! " Fikk bare pluttselig sladd på bilen, kjørte ikke for fort en gang, bare skjedd.. : p hah Ja helt enig, sjekk kommentarene, helt duste greier om det er seriøst og ikke noen bare utgir seg for å være han da. Jeg mener "hilsen verdensmester bak rattet etter første dagen ! " ÅH jeg elsker forresten ene kommentaren til ekkis som en kaller seg der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå