Richirich Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2009 bestilte også noe småtteri hos koed på fredan.. når det kommer er det bare å finne ledningene til parklysa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2009 og selvfølgelig flasser lakken på fronten av .. helvete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2009 nå har jeg sett litt på lys å greier.. har litt problemer med det.. skjønner ikke helt koblingsskjemaene osv, er mye mikk.. kjørelys/fjernlys lyser alltid når bilen er i gang, også i "park" når de ikke skal lyse. noen som har peiling og vil ta en titt mot noen kroner? spørsmål to er en ledning som jeg fant i motorrommet.. den er koblet på pluggledning nr.6, se bilde.. hvor skal den ? evt hva er den til ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2009 ingen som vil ordne lys for noen kroner ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pimped@epost.no Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 tipper den løse ledningen er til tenningsmodul........, håper jeg ikke bommer helt der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet August 17, 2009 Forfatter Share Skrevet August 17, 2009 ringte og bestilte 4-hjulskontroll nå.. og mekanikeren spurte om jeg kunne finne vinkler på for- og bakstillinga når bilen er senka 60/40.. er da en e30 facelift.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 Kjipt med fangern foran. Syns fargen ble veldig fin Du har hatt mye problemer med bilen men det kommer seg veldig nå Det blir vel godt med godkjenning nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 Den lause koblinga er til turteller, men ser du har gamle typen m20, så du har nok ingen kontakt på ledningsnettet den skal pluggest til.. du har pluggkabler til facelift motor med andre ord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 Denne bilen er vel solgt for en stund siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-E30 Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 Ja, huksa eg lurte på å kjøpe den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2010 denna er langt unna mine tanker, og takk for det ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen lysholm Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 Hei, I forhold til lysproblemet ditt. Det er ikke sånn tilfeldigvis ettermontert automatiske kjørelys på bilen? De pleide å gjøre dette på 80 og tidlig 90 tall og løsningene var langt i fra orginalt (relee og strømtyver). Dette har en lei tendens til å skape uforklarlige lysproblemer med årene...I såfall kan det være denne "tjuvkoblingen" som fusker. Løsningen er å koble det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-E30 Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 Hei,I forhold til lysproblemet ditt. Det er ikke sånn tilfeldigvis ettermontert automatiske kjørelys på bilen? De pleide å gjøre dette på 80 og tidlig 90 tall og løsningene var langt i fra orginalt (relee og strømtyver). Dette har en lei tendens til å skape uforklarlige lysproblemer med årene...I såfall kan det være denne "tjuvkoblingen" som fusker. Løsningen er å koble det ut. bilen er solgt for lenge siden ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2010 Hei,I forhold til lysproblemet ditt. Det er ikke sånn tilfeldigvis ettermontert automatiske kjørelys på bilen? De pleide å gjøre dette på 80 og tidlig 90 tall og løsningene var langt i fra orginalt (relee og strømtyver). Dette har en lei tendens til å skape uforklarlige lysproblemer med årene...I såfall kan det være denne "tjuvkoblingen" som fusker. Løsningen er å koble det ut. bilen er solgt for lenge siden ! er jo snart et år siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå