Richirich Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2009 dumt av meg å bestille feil størrelse på demperne tenkte ikke over det gitt.. men i dag har jeg vært på mekonomen å handla eksos, blir 2.5" fra grenrøra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2009 I dag tok jeg en tur innom mekonomen for å handle eksos, fant ut at vi dreit i katalysator for nå, og håpe på at EU går bra reiste hvertfall hjem med en haug med rør og klemmer raska med et batteri også, da det gamle var litt tullete Starta kvelden med å kappe original eksosen bakerst på grenrøra, var et helvete da røra var 1cm tykke, men gikk nå av par bilder av gammel eksos: så er det plassert sånn halvveis med klemmer og ståltråd ikke helt ferdig, trenger litt mer modding .. CHROOOOME !!! ufin bakpotte, måtte bare xD skal å handle de siste vinklene som trengs i morgen, pluss litt småsnacks så blir vel eksosen satt sammen og klar til sveising ! spent på lyd ass, kan bli morsomt, da jeg bare har hørt bilen med hundre høl i eksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2009 da har jeg modda eksosen slik den skal være og klemt sammen alt.. pluss at jeg stakk innom GS for å handle nye baklykter vekk med lexus !! også fikk jeg besøk av en kar som skal sveise eksos i mårra gamle: nye: eksos klar til sveising: også tok jeg livet av den ene lykta ! den andre får også sin fremtid som et eller annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2009 ikke veldig mye respons akkurat ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBimmer Skrevet Mars 10, 2009 Share Skrevet Mars 10, 2009 det er opp og nedturer her og =) men de blir bra med den eksosen der. =) kommer den bilen der frå fræna ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2009 det er opp og nedturer her og =) men de blir bra med den eksosen der. =) kommer den bilen der frå fræna ? det skal være sant jada, gleder meg til å få den fra sveis og montere i morgen fræna har jeg aldri hørt om engang, var på sørlandet å hentet den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2009 snakket med sveiseren og eksosen er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2009 fikk klessa på eksosen, men en vinkel hadde vridd seg på en eller annen måte, så vi kappet opp igjen og tilpasset med klemmer, på jakt etter ny sveiser nå måtte teste da, lyden ble ganske fin og hissig ellers tetta vi igjen litt vakumslanger i innsuget og motoren gikk penere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 11, 2009 Share Skrevet Mars 11, 2009 Bra du kasta de gamle lyktene Så bra ut med de nye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mars 11, 2009 Share Skrevet Mars 11, 2009 +1 Jonas. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2009 Bra du kasta de gamle lyktene Så bra ut med de nye! var misfornøyd med dem allerede før jeg kjøpte bilen, men har aldri fått ræva i gir til å kjøpe inn nye veldig fornøyd sånn det ser ut nå, litt på leit etter svarte DE lykter, men må nok spare noen kroner til mulige uforutsigbare kostnader kanskje det blir DE når bilen er på veien igjen med fersk EU godkjenning og senk i vognkort måtte knipse et par bilder når bilen var ute på luftetur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2009 liten film av første startup med eksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 11, 2009 Share Skrevet Mars 11, 2009 Skal du ha ny bakfanger? Fin lyd btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2009 Skal du ha ny bakfanger? Fin lyd btw du aner ikke hvor mye jeg drømmer om m-tech2 rundt om du hadde bare pengeboka vært litt feitere se ann hvordan jeg ligger ann i forhold til skattepenger, de kommer jo faen meg snart også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frank89 Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 blei bra med de lyktene:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå