Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Org. 325 eksos, med Magnum bakpotte. Litt for mye støy for min smak egentlig, selv om det ikke er mye i det hele tatt :P Tror jeg skal få tak i en org. bakpotte, og sveise på noen finere stusser etterhvert...

• 1 month later...
Skrevet

Lenge siden jeg har vært her nå, har vært fryktelig mye greier med bilen, pluss at jeg har holdt på/holder på å flytte, så jeg har ikke hatt så mye tid til overs. Skal se om jeg får lagd en update i helga en gang.

2.7 litern er hvertfall i bilen og den går, etter mye om og men... ;D

• 2 months later...
  • 4 weeks later...
Skrevet

Nå har eg lest gjennom hele tråden Sturlis og må sei at du har fått deg ein kjempe flott bil med kjempe farge og kjempe gjennomføring!

Men satan så uflaks du har! Komme deg i kirka eller til noe voodoo dame opplegg for å helbrede dette satanskapet! :P

Fikk ikke sitt alle bildene pga bimmers bilde serveren (håper den blir fiksa snart, slik at eg kan få sjå resten), men det eg har fått sitt og å lest må eg sei eg er kjempe imponert!

PÅGANGSMOT! :D

Stå på! :applause:

Skrevet

Husker ikke momentene, fant de på Google :) m20'n funker bra, den går vesentlig bedre enn en original 2,5 liter hvertfall ;) Har ikke fått justert den ordentlig enda, den får litt for mye bensin (eller sprit da, jeg kjører bare på e85)...

• 3 weeks later...
Skrevet

Felgene mine er til salgs! CR7, 8.5x17 foran og bak, et30 (4x100)

Noen små skrammer her og der, men ser strøkne ut fra 1,5 meters avstand :P Selges uten dekk for 3500 =) Hyl ut om noen skulle vært interessert! Kan også nåes på tlf 91145137...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...