Sturlis Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Skrevet Mai 6, 2009 YES! Da er bilen lakkert Og jeg er kjempefornøyd med resultatet, iogmed at dette er den første bilen jeg har lakka helt alene ;D Lar bildene tale for seg, spør hvis dere lurer på noe Maskert til body Lagt body Interiøret om dagen, mangler litt diverse her Maskering, vasking, og støvtørking.. Kjeeedelig jobb som tar mange timer... Basefargen er lagt: 189 cirrusblau metallic Og over til klarlakken
Sturlis Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Skrevet Mai 6, 2009 Jepp, blir konge det her Begynner å pusse å kanskje lakke litt på fangerene imorgen =)
Sturlis Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Skrevet Mai 6, 2009 Ja, liker godt den fargen =) Den er ganske spesiell, når sola skinner på den blir den mye mer blå enn det du ser på bildene her... Skifter litt farge lissom =)
Lydpotte Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 går veien dette! Må si felgene passet veldig bra med fargen på bilen. Blir bra å se bilen ferdig montert.
Sturlis Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Skrevet Mai 7, 2009 Jo takk for det Blir lakking av fangere frontplate, koffertlokk++ etter helga
winchester Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 Wow, er det første gang du har lakket en bil selv? Satser på at du er utdannet lakker! Meget bra resultat som står i stil til de hvite felgene.
OverKill Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 Wow, er det første gang du har lakket en bil selv? Satser på at du er utdannet lakker! Meget bra resultat som står i stil til de hvite felgene. Hvis du leser 1. side i tråden så ser du at han går på skole for å bli lakkerer. Om ikke erfaringa med sprøyte er så stor så skal man lete lenge etter noen som har brukt opp like mange spray-lakk bokser som han
Sturlis Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Skrevet Mai 8, 2009 Det stemmer det, første bilen jeg har lakkert alene =) Gjort alt grunnarbeid og alt selv, og ble veldig fornøyd med resultatet
winchester Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 Det stemmer det, første bilen jeg har lakkert alene =) Gjort alt grunnarbeid og alt selv, og ble veldig fornøyd med resultatet Hehe, hadde ikke hatt noe problemer med å overlate bilen til deg for lakkering!
Sturlis Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Skrevet Mai 8, 2009 Morro med fine tilbakemeldinger, takk for det =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå