Richirich Skrevet Mars 10, 2009 Skrevet Mars 10, 2009 før: etter: Regner med dere holder ord folkens, 5 her som gir 100kr for knuste lexus bilder ! PAY !
Sandersen Skrevet Mars 10, 2009 Skrevet Mars 10, 2009 Hahahaha priceless snufs og jeg som tenkte jeg skulle montere de på min jeg står på mitt jeg vist wolfuz tar dem med en lapp som det står bimmers.no ved siden av lyktene.
Richirich Skrevet Mars 10, 2009 Skrevet Mars 10, 2009 Hahahaha priceless snufs og jeg som tenkte jeg skulle montere de på min jeg står på mitt jeg vist wolfuz tar dem med en lapp som det står bimmers.no ved siden av lyktene. hvis du kommer og henter dem kan du jo lime sammen den som er knust den andre er like hel så jeg får ingenting ?!!? :(
Hauso Skrevet Mars 10, 2009 Skrevet Mars 10, 2009 Det her er dårlig gutta! stakkars fyren knuste jo lykta si. greit den er stygg, men han kunne kanskje fått litt for de.. Synes dere skal holde ord, og btw, tøft av deg å gjøre det, selv om det egentlig er det eneste sånne lykter fortjener:)
Richirich Skrevet Mars 10, 2009 Skrevet Mars 10, 2009 Det her er dårlig gutta! stakkars fyren knuste jo lykta si. greit den er stygg, men han kunne kanskje fått litt for de.. Synes dere skal holde ord, og btw, tøft av deg å gjøre det, selv om det egentlig er det eneste sånne lykter fortjener:) filma det tilogmed, men youtube vil ikke laste opp filmen min
Yngvejos Skrevet Mars 10, 2009 Skrevet Mars 10, 2009 før:http://images.bimmers.no/files/us5pp082m69bojdx3c3c.jpg etter: http://images.bimmers.no/files/hj1bam09ckjozzhmjzpn.jpg Regner med dere holder ord folkens, 5 her som gir 100kr for knuste lexus bilder ! PAY ! One down, one to go. Sleng ut bilder av knuseprosessen av den andre lykta. Legg med en lapp med kontonr på bildet.
Superbeetle Skrevet Mars 10, 2009 Skrevet Mars 10, 2009 Hei.Selger et par lite brukte E30 "Lexus" baklykter. Ny pris hos GS Bildeler er 2.285,63 kr. Hei er lyktene solgt? Byr 1200kr!
Hoem Skrevet Mars 10, 2009 Skrevet Mars 10, 2009 Var egentlig til wolffuz min da, men gjør som yngveyos sier så skal jeg og føre over på kontonummer som står på lappen
wolffuz Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Skrevet Mars 11, 2009 hvor mange er det som payer 100kr om jeg filmer at jeg først hopper på lyktene, derretter brenner de til aske? ;D
Hoem Skrevet Mars 11, 2009 Skrevet Mars 11, 2009 jeg payer det til den første som gjør noe lignende og har et kontonr på bildene...
Yngvejos Skrevet Mars 11, 2009 Skrevet Mars 11, 2009 jeg payer det til den første som gjør noe lignende og har et kontonr på bildene... Samme her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå