StianA Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 da har jeg også stemt nydelig bil og den har vært hver eneste krone
carlhaakon Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 et bilde av bilen fra messa http://www.gatebil.no/imagegallery/view ... 0&maxp=118
BreitBau Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 Hmm.. Er det slik at det bare koster det teleleverandøren tar? I såfall skal vi få til noe stramvaier, for jeg har djuice nonstop..
skillbill Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 Hmm.. Er det slik at det bare koster det teleleverandøren tar? I såfall skal vi få til noe stramvaier, for jeg har djuice nonstop.. Jeg har også DJnonstop, men vi sender ikke gratis når det er sånn avstemningstjeneste dessverre...
BreitBau Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 !? Dårlig gjort.. Det jeg tenkte på var om dette var en tjeneste som gikk kun på mobiloperatørens priserm eller om det var en tjeneste.. jeg går utfra at det er det siste..
carlhaakon Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 har djnonstopp selv men koster ei krone siden det er en slik tjeneste. men uansett bare ei krone og vi støtter jo en god sak
FTE Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 Fikk desverre ikke tid til å komme på messa å se på bilen din, men har støttet deg med en stemme iallefall, det fortjener du. Da er det USA og Ford Mustang de tre neste ukene på meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå