Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har problemer som temaet sier, kjøpte en e36 m3 av "bilbyggeriet", da jeg hentet bilen ruslet den litt rart på tomgang, men jeg tenkte at den jor det siden den ikke hadde blitt startet på 4mnd ca som han sa, men den har bare blitt verre og verre, så nå er det ikke vits og kjøre bilen en gang!! den fjusker som F.... den holder ijenn når jeg gir gass, og fjusker,

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

snakket med han jeg kjøpte den av, fant ikke ut så mye da, for bilen gjikk da, men var bare litt små rar, men nå er han på båt så jeg får ikke tak i han

Skrevet

Få de til å ordne dette, er jo nylig kjøpt.

Er vel bare å ta kontakt med de å høre, de er vel ikke verdens vanskeligste å ha med å gjøre.

Eller har du vært i kontakt med de ?

Edit: Kom noen svar før meg.

Men er da flere som jobber i automote, ikke alle jobber på båt.

Ring Sivert/Øyvind/Ole.

Skrevet
kanskje det er luftmengde måleren? husker jeg hadde det problemet engang..

har prøvd den, men hjalp ikke, snakket med en som mente at det kunne være banke sensorn, vist den er gåen så kan bilen justere sin egen tenning

Skrevet

Spander en diagnose på bilen så finner du nok fort ut av det, trenger ikke å vare store problemet. Jeg holder en knapp på TPS eller LMM.

Skrevet
Forstår at du er frustrert, men ville det ikke vært en ide å ta det med selger først?

da jeg snakket med han så nevnte han at han ikke kom hjem før om 4uker ca :P så jeg tar kontrakt med noen andre :P

Skrevet
Spander en diagnose på bilen så finner du nok fort ut av det, trenger ikke å vare store problemet. Jeg holder en knapp på TPS eller LMM.

siden bilen er ombygd, så er det ikke sikkert alle problemer kommer opp på diognosen, men så klart det er rå å gjøre ett forsøk

Skrevet

Hvis de har flyttet over alt fra en m3 skal ikke det være noe problem med diagnosen.

Men ville prøvd å bytte tps.

Hva skjer hvis du kobler fra lmm?

Skrevet

Er ikke dette helt feil måte å legge fram denne saken på?

Jeg ville nå først startet med forklare problemene med bilen og spørre om noen hadde en løsning, for å så å evt avklare om dette er noe som automote burde vært bevisst over. På tittelen høres det jo ut som at du har kjøpt "katta i sekken" og med masse skjulte feil..

Skrevet

alt på bilen er bra, utenom den fjuskinga som er på den, er vanskli og forklare hvordan den går, men den fjusker, når jeg drar på så går den ruskete, så kan den komme som det er bra ijenn, om jeg tar av på nytt er det det samme ijenn, men er ikke sikkert den kommer som den skal, det kan virke som tenninga er gale, symptomene er som tenningen ikke stemmer i det hele tatt, en m3 skal ikke bli "fra" kjørt av en 316 for å si det slik :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...