Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om en lambdasonde ryker etter at du har kjøpt bilen så syntes jeg det er ny eier av bilen som bør ta dette for egen regning. Hvordan skal selger kunne forutse dette?

Om motor eller gir ryker etter kort tid er jo saken en annen.

Så dyr er vel ikke en lambda!

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
jeg vil beklage for at dette kom ut på nettet før det ble tatt opp med selger, var min desperate side om å få igang bilen ijenn, men jeg har kommet igang med en samtale med bilbyggeriet nå, og dem er kjempe greie og jeg tror vi kan komme til en liten enighet, takk for alle tips og håper dere ikke misforstod situasjonen, bilen jeg har kjøpt er i kjempe stand, ikke noe å klage på :) bare at det har oppstått en liten feil,og vi kommer sikkert i en enighet :) baklager for dette ijenn :)

Sier du fra her hvis det hjelper med lambda? Har noe av samme problemet. Går hvertfall ujevnt min m3 3.0l

Skrevet

Synes kanskje overskriften kunne vært uten noe om bilkjøp, spesielt når det ser ut som selger ordner opp på en skikkelig måte snarest mulig, og hensikten tilsynelatende bare var å å hjelp til hva en feil kunne være.

Skrevet
Er tpsn eller den givern som sitter på veiva.. synd du bor så langt til gokk oppe i frænå bt! visst ikke hadde jeg hatt deler du kunne fått prøvd..

Tps sitter på spjeld rekka.. holdt av 2 skruer.. fort som faen og skifte.. veivgivern sitter nede i nærheten av vannpumpa og er holdt av en skru.. fort gjort og sjekke den og.. :)

takker for tilbudet :)

Skrevet
Lambda og tps som bruker å havarere. Vel, greit at det skal gå i stykker. men ikke etter 2uker.

Ting kan ryke når som helst. Kjenner et par som har havarert på vei hjem fra kjøp...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...