<-BMWE46-> Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 Skal kjøpe meg angel eyes ringer. Noen som vet om det finns mange forskjellige typer med tanke på farge (noen er hvite og andre har litt blåskjær iseg kanskje) og montering? Jeg har xenon lys i lyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 Jeg vil anbefale de som selges på Biltema. De har bittelitt blåskjær i seg, så de passer fint til xenon-lys. Er noen bilder av disse på min bil i linken i signaturen min. Montering er ikke vanskelig, det finnes en DIY-tråd på dette her på forumet (se under "Gjør det selv" helt til venstre på siden). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 Jeg har AE fra GS bildeler og er veldig fornøyd med dem. Resultatet kan du se under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 Har også de fra biltema, og er fornøyde med dem... De er blåere enn de som er avbildet lenger opp her, ihvertfall på bilder... Søk litt på forumet etter det så finner du mange tråder der det er diskutert opp og ned om dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 Her er en tråd; http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=76288&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 her er bilde av de jeg monterte på vår, kjøpt på biltema. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Mars 10, 2009 Share Skrevet Mars 10, 2009 Ser dere biltema sine i dagslys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 10, 2009 Share Skrevet Mars 10, 2009 Biltema sine ringer er identiske med de som selges alle andre plasser, så ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 11, 2009 Share Skrevet Mars 11, 2009 dette er ringene fra biltema. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Og her er biltema ringer på en e36 sammen med 8000k hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Koster 499,- på biltema... kanskje jeg skal kjøpe det. Så disse er like bra? Er det andre merker som er bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Om det er andre som er bedre vet jeg ikke, men de aller fleste andre er av akkurat samme type som de på Biltema, bare med en annen logo på esken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Noen som har link til en bra DIY? Har ikke sett noe på AE før... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinis Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=4300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå