Gå til innhold

Mitt E30 325i 2 dørs prosjekt. Ombygd til M50 og servo:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meget fin e30! Lyst å gjøre mye det samme, men penger streker jo såklart aldri til som studet :( Få se til høsten! :twisted:

• Svar 161
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

takker, endelig litt skikkelig med respons :) takker for positive tilbakemeldinger, blanke nyrer skjer nok ikke, liker trynet på e30 når grill, nyrer og svarte lamper :) herlig :) baklampene liker jeg veldig godt, så de får nok beholde plassen sin ;) felgene er 8x17 foran og 9x17 bak, bygger 8,5 foran og 10 bak :) et25 foran og et35 bak ;) GS som selger disse, også veldig bra service der, liker å handle med de ;)

Skrevet

fikk endelig skilt på bilen i går :) fikk på emblemer, ny gassvaier og skilt :) så jeg var ute å kjørte og koste meg i hele går, det var en herlig følelse :)

Skrevet

hehe, de tenkte jeg å ha :) de er såpass strøkne at jeg trur det blir vanskelig å få tak i senere ;)

Kjøpte pakke fra GS jeg, var såpass billig :)

fått på spredere også nå, bilder kommer :D

Skrevet

Æsj, jeg kunne tenkt meg et sett slike ;) De var skikkelig pene, passet bra til preface! De nye var ikke akkurat stygge de heller, men jeg liker best helt tidsriktige felger.

Men keep up the good work, og send meg en pm om du vil kvitte deg med alpinaene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...