Gå til innhold

Reisebrev fra California

FTE
 Share

Anbefalte innlegg

Har tatt en velfortjent ferie til USAs vestkyst, nærmere bestemt California og Nevada. Vi er i San Francisco for øyeblikket og blir her et par dager til før vi leier oss bil og kjører San Francisco - Las Vegas - Los Angeles - San Francisco. Blir også en avstikker til Reno og til San Diego på turen.

I den forbindelse tenkte jeg å legge inn noen bilder av div kjøretøyer som befinner seg i dette landet og det er mye rart :wink: Det vrimler med BMW her, spesielt E90 med store motorer, 335i er et helt normalt syn. Mange E46 M3 cab også... Oppdaterer etterhvert som dagene går.

Her er fra San Francisco tirsdag 10.03.09

En E36 M3 står møkkete og sliten parkert på en sidegate. Er nok ikke like ettertraktet her som i norge ser det ut som:

usabilder100309001.jpg

E60 M5:

usabilder100309004.jpg

E39 M5:

usabilder100309008.jpg

Klassisk Ford Thunderbird:

usabilder100309006.jpg

En eldgammel VW av noe slag:

usabilder100309012.jpg

E30 så jeg en del av:

usabilder100309015.jpg

Superstygge US-støtfangere:

usabilder100309016.jpg

usabilder100309038.jpg

usabilder100309039.jpg

Klassisk Mustang:

usabilder100309014.jpg

E46 med bling-bling:

usabilder100309035.jpg

Avslutter med et av San Francisco`s kjennemerker, en gammel Cablecar

usabilder100309037.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 105
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så gøy :) Er på ferie i USA selv nå.. Orlando i Florida. Bor faktis hos noen som kommer fra jessheim, så du var fra der.

Fortsatt fin ferie :)

Hehe, verden er liten. Var i Orlando i 2006, nærmere bestemt i Kissemee. Super by å feriere i ja. Kose deg videre med ferie du også! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt med slike tråder :D Du må ta masse bilder og dokumentere kjøreturen også. Gjerne med bilder av steder og ikke bare biler. Kan jo gi inspirasjon til en fremtidig ferie der borte. Ha fortsatt god ferie 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så misunnelig. Vil også til usa, var som sagt i miami/orlando i høst. Kunne tenkt meg å dratt til LA, Las Vegas og San Francisco. Vurderer å dra til usa i løpet av året.

Noe spesielt du vil anbefale å ta med seg? Har du tatt helikoptertur til Gran Canyon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så misunnelig. Vil også til usa, var som sagt i miami/orlando i høst. Kunne tenkt meg å dratt til LA, Las Vegas og San Francisco. Vurderer å dra til usa i løpet av året.

Noe spesielt du vil anbefale å ta med seg? Har du tatt helikoptertur til Gran Canyon?

Har vært i LA og Las Vegas før, men første gang her i San Francisco. Nydelig by dette, men har bare vært to dager her så ikke fått sett alt ennå. Men de karakteristiske gatene i downtown SF må man bare få med seg, de er bratte! Nå skal vi ut å se på Golden Gate! Helikopter i Grand Canyon har jeg aldri tatt, men vi kommer til å kjøre dit en av de fire dagene vi har i Vegas.

Flere bilder kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på nesten tilsvarende tur for 3 år siden, og det var en utrolig spennende ferie! Kjenner meg igjen på flere av bildene. Du bør få med deg Muir Woods på andre siden av Golden Gate. Redwoodtrærne er imponerende store, og det er ikke lange kjøreturen. Husker jeg reagerte over at det jeg så relativt mange E30er i SF. Du bør også besøke Alkatraz. Billetter kjøper du dagen før ved havnen.

God tur videre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...