MatsBuer Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 Kunden: Da reiser jeg, er tilbake i 3 tiden. Meg: Den er go. Meg tenker. FAEN! ut i bilen igjen og hente den trekkefjæra. OG DETTE MØTER MEG!
S.Arnesen Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 Sånn kan det gå se.... ikke akkuratt vanskelig å se hva som har skjedd... hehe
JoeNasty Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 Er det og muligens kunden du var hos som forårsaket det og? Kjedelig at sånnt skjer.
S.Arnesen Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 Er det og muligens kunden du var hos som forårsaket det og? Kjedelig at sånnt skjer. Det som er noe av poenget ville jeg tro, at det var kunden. Sporene i snøen er temmelig avslørende...
morteym Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 Litt CSI-arbeid her da? Sjekke spora opp mot kundens bil, akselavstand osv.
MatsBuer Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Skrevet Mars 12, 2009 Ja det var kunden, men kunden innrømte det ikke før jeg ba han/henne komme tilbake. tok også masse bilder for å ha mitt på det tørre.
morteym Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 Bra kunden innrømte det da, må ha vært rimelig pinlig?
MatsBuer Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Skrevet Mars 12, 2009 Kunden var rimelig flau ja:) Syntes bare at det er rart at kunden klarte å treffe bilen når vegen er 5,5 meter bred. Shit happends. Sjefen ble veldig fornøyd for da fikk vi tatt rusta på bilen:)
ESveen Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 Hehe, enn å ikke si i fra når du gjør noe slikt. Du veit jo at det blir oppdaget. Opplever mye rart folk som serviceelektriker Var inne til en kunde for å bytte termostat på badet. Han hadde ikke trekt opp i do etter å gjort storjobb. Var fint å sitte rett ved å bytte termostaten. Kunden sto ved siden av å så på. Måtte til slutt bare trekke opp å klappe ned lokket.
MatsBuer Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Skrevet Mars 12, 2009 Hehe, enn å ikke si i fra når du gjør noe slikt. Du veit jo at det blir oppdaget. Opplever mye rart folk som serviceelektriker Var inne til en kunde for å bytte termostat på badet. Han hadde ikke trekt opp i do etter å gjort storjobb. Var fint å sitte rett ved å bytte termostaten. Kunden sto ved siden av å så på. Måtte til slutt bare trekke opp å klappe ned lokket. Har faktisk gjort akkurat det samme selv:) er borti mange rare mennesker i det yrket. Kom inn i et narkoreir en gang, jeg snudde i døra:)
handsome Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 Var inne til en kunde for å bytte termostat på badet. Han hadde ikke trekt opp i do etter å gjort storjobb. Var fint å sitte rett ved å bytte termostaten. Kunden sto ved siden av å så på. Måtte til slutt bare trekke opp å klappe ned lokket. Så jævlig bra HAHA
316 Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 Ganske sikker på at kunden gjorde det mot deg for å være jævli.
MatsBuer Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Skrevet Mars 12, 2009 Ganske sikker på at kunden gjorde det mot deg for å være jævli. Kansje kunden gjore det fordi jeg trampet inn i stuen med sølete sko og kunden viste at lommeboken kom til å bli rimelig tynn etter jeg var ferdig der:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå