peterrk Skrevet Mars 15, 2009 Skrevet Mars 15, 2009 Her er min gamle 1600 som jeg henta i sverige i fjor. Litt sjabby men grei Har hatt litt nødreprasjon av kanal og bytta til sperra diff fra 323 etter jeg kjørte sund orginalen. Har også bytta til plast foringer bak. Skal også bytte alle fjørene da det var kappa campingvognfjører og bilstein dempere på bilen= lav og stiv. Skal bare sette den ihop så er det avgårde på biltilsynet for norske skilt. Sitter en toliter m10 med weber 45 gassere og shcrick 292 grader kam, motornord grenrør, 2" eksos og glassfiber framskjermer. Ingen rakett, men tømmer speedoen ganske greit. Videre planer er porting av topp og kanskje innsprøytning og turbo. Vi får se om jeg får tid. Pri numero uno er skilt.
peterrk Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Skrevet Mars 15, 2009 Da var mellomaksling og diff montert. Mangler å montere bremserr, litt maling og en liten sanering av interiøret så er jeg klar for biltilsynet.
Lars89 Skrevet Mars 15, 2009 Skrevet Mars 15, 2009 Kult med noe annet enn E30 og E36 på forumet Blir det banedyr av denne?
peterrk Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Skrevet Mars 16, 2009 Blir det banedyr av denne? Nja. Det blir vel en busbil. Til og fra jobb og litt banekjøring hvis jeg får mulighet til det. Hadde håpet å komme meg nedover til sommertreffet, men det frister ikke så veldig mye å kjøre bilen nedover:)
peterrk Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Skrevet Mars 17, 2009 Da har det skjedd litt mer i garasjen. Montert bremser på begge siden og en drivaksling. Noen dårlige mobil bilder Her ser dere hvordan eksosen er hengt opp:) slangeklemme og patentbånd, Swedish engineering Er forresten flere eksempler på det: kustom kjøling av bremsene framme, skal se om jeg finner bilde av det
peterrk Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Skrevet Mai 11, 2009 Skjedd litt mer i det siste. Montert bilstein sportdempere bak. Montert fronten. BB lambda og egt *
Netlandet Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 02 er ordentlig tøffe biler! Stå på og gjør ting skikkelig, er få igjen av disse nå gitt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå