Titansilber Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 Har endelig fått min nyinnkjøpte E61 i garasjen. Klør meg i hodet og lurer på hvor jeg finner jekk i denne? Instruksjonsboka antyder at den ligger oppe i reservehjulet, men det finnes ikke noe jekk oppe i reservehjulet på min bil. Ligger den et annet lurt sted, eller mangler den rett og slett?
Sir Hofstad Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 Runflat eller pakke for å tette punkterte dekk?
Saltkjelen Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 Dersom du ikke har utstyrskoden 300 reservehjul har du ikke jekk. Dersom det viser seg at du alikevel har denne utstyrskoden så ligger jekken sammen med reservehjulet.
Sir Hofstad Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 Dersom du ikke har utstyrskoden 300 reservehjul har du ikke jekk. Dersom det viser seg at du alikevel har denne utstyrskoden så ligger jekken sammen med reservehjulet. Fordi?
Lars89 Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 Du får lete litt Kan jo være at noen bare har lagt i et reservehjul i etterkant og glemt å kjøpe jekk? Bare en tanke..
Titansilber Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Skrevet Mars 17, 2009 Reservehjul er originalt ja. Står følgende i uststyrslista: Räder: Leichtmetall Sternspeiche 115 - 7Jx16 mit 225/55R16 - incl. Radersicherungsschrauben - Notrad Ser ikke noen utstyrskode, men helt klart at bilen er levert med reservehjul, og da er det jo merkelig å ikke levere jekk. Er vel tidligere eier som har rotet den vekk da...
Skands1 Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 Normalt så leveres ikke E61 med reservehjul og jekk nei... Og hvis du allikevel har reservehjul (enten som ekstrautstyr eller ettermontert) så skal jekken følge med, men tidligere eier har kanskje en jekk-fetish og har beholdt jekken.. Og hvis du skal kjøpe garasje-jekk på Biltema e.l så vær sikker på at jekken går lavt nok til at du får den under bilen (jekkfeste-klossene), det gjorde nemlig ikke min
Saltkjelen Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 Dersom du ikke har utstyrskoden 300 reservehjul har du ikke jekk. Dersom det viser seg at du alikevel har denne utstyrskoden så ligger jekken sammen med reservehjulet. Fordi? Ehh.. Fordi BMW har valgt å gjøre det slik.. Dersom det er noe mer du stiller deg tvilende til er nok BMW Norge, som forøvrig nås på 67 81 85 00, et bedre sted å stille de..
Hansh Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 Min far klødde seg en del i hodet og da han skulle skifte dekk på E90'en første gang, siden det ikke var noe jekk der. Han hadde ikke reservehjulspakken så skulle være slik ihvertfall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå