Gå til innhold

Jakter på cab, hva er denne her verdt i bimmers sine øyne;)?

nalegutt
 Share

Anbefalte innlegg

M3-merke bakpå en 328? Javel. :roll:

Jeg er enig i at den er for dyr, men ikke i at E46 er penere. E36 > E46!

Det er ikke jeg som satt på dette hvertfall :)

Jeg tror denne motoren fikk en grundig service ifbm turbokonverteringen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe eg og la fort merke til det M3 merke på hekken;) ja det servisheftet lengtet jeg etter. men trur det blir et annet valg, selv om eg syntes bilen er utrolig pen å minner meg veldi om min gammle "stort savn"!

jerne link til andre om dere kommer over noen folkens! å er det ofte det dukker opp vader stoler eller er det mesten umulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne hadde jeg for 2 år siden bilen har tapt seg mye ser jeg. Var helt dønn strøken denne når jeg solgte den. Turboen var montert av en kar hos speedpartservice å mappet å gått over hos FMS. elektriskt vader interiør + mye annet snacks har vært veldig påkostet opp igjennom fra ellingsen hadde den til jeg solgte den. vanskelig å sette en verdi på den uten å se den å vite litt mer om hva som har skjedd de siste 2 årene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr E30: har kjikket litt på den der, syntes og prisen var stiv på den der 135 000 for en 320, å knalskt intriør, RØDT. tviler på det faller i smak av verken meg eller kona! å det vader cupe intriøre som linkes til her, så passer vel ikkje baksetene inn i ein cab?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til info. så ga jeg 125 lapper for en 96 325 cab med alt utstyr for 6 år siden.

Riktig nok var førersetet revet opp og el cab funket ikke, men ellers var alt i orden.

Utvendig strøken og 100% rustfri, og kun kjørt 120 000 km (sjekket dette med avleser hos BMW forhandler)

Så og gi såpass mye for en "ihjælskrudd" bil hadde jeg ikke gjort.

Gjør heller som Gunnar hentyder over.

Personlig så synes jeg e36 er en kjedelig bil, og mange hakk styggere enn en e46.

hehe hva i all verden har det med saken å gjør.. å hva veit jo du om bilen er ihjælskrudd som du sier eller ikke. blir så lei av slike tåpelige utsagn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har tydligvis vert mange eigere på denne caben di siste årene, å om det er tilfeldig eller om det er pga ting detter sont vet ikkje eg,men litt merkli,hehe.

er jo vader å mr felger osv som jer den spessiell, det turbooppsettet er ikkje helt i min smak, ettersom ein 328 går mer en godt nokk orginalt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen er kjøpt ny på autozentrum mins jeg, og hadde komplett servicehefte når jeg solgte den. Jeg syns historikken på bilen er bra.

hva mente du men linken over ang komplett vader interiør tilsalgs? Cab'n har jo sort vader fra før..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den linken mentes med til en annen cab dem linket frem til meg... snakte litt med han selgeren på 328i Turboen idag og, nevnte litt av det dere har hjulpet meg med, men han sto på sitt å sa att han ikkje ga bort bilen, å att det var en som var intrisert i den til den prisen den so priset til...!

så jakten på cab er ikkje ferdig enda...! håper det dukker opp en snart, den så pedersen eller pettersen autoimport har for salg er et grusomt intriør i, derfor lurte eg om cupe intriør passer i cab? er vel neppe likt? verste var att tillogmed golvteppet var knall rødt:/ GUSJ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...