Galro Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 fytti, at folk gidde... ta vare på sånt båss så det der Selv skjønner jeg ikke hvorfor folk gidder å klage på at andre tar vare på bilarven vår, men vi har alle våre gleder her i livet ...
316 Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 Tror broren min er administrator eller moderator eller noe på ladaforumet, han nevnte det senest i går kveld... Det er ikke tull nei.
Lars89 Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 Har skrudd på et par ladaer og ALT knekker pga dårlige materialer. Alt fra stål til plast. Men har sikkert sin skjarm det også
oddis Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 Hehe. Vi har alle våre gleder i livet. Lada for noen, BMW for andre. Viste faktisk ikke at man kunne sjekke opp hvor mange Ladaer det fantes i landet via SSB!
Galro Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 Tror broren min er administrator eller moderator eller noe på ladaforumet, han nevnte det senest i går kveld... Det er ikke tull nei. Denne bilen kan minne om den du la ut i "tulletråden", så kanskje broren din er brukeren med navn Lada2103 på forumet (og moderator ser det ut til). http://ladaforumet.freeforums.org/julek ... -t393.html
316 Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 Det er gutten sin det, ja... Det verste med hele bilde er at han faktisk ser russisk ut... Jeg har faktisk tatt to av bildene i den spottingtråden, ser jeg.
Der Barockengel Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 Viste faktisk ikke at man kunne sjekke opp hvor mange Ladaer det fantes i landet via SSB! Og tatt i betraktning at det bare er 1114 registrerte Ladaer igjen i Norge, synes jeg det er et bra bevis på bilentusiasmen i Norge at det er tilstrekkelig interesse for et eget Lada-forum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå