Standal Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2009 Da gjekk motoren og alt. Men denne motoren som jeg kjøpte va ikkje i så bra stand alt. Regg reim strammeren køsnet slik registeret hoppet. Så nå blir det av med topp og sjekke ventiler. Så motoren vart vel 2000 kroner dyrere + meeer arbeid :@ Gamle eiger mener det er min feil. Men det synest jeg er litt feil. Hva synst dere? Useriøs selger eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 Han kunne vel ikke vite at reg strammeren skulle løsne? Så så lenge han har solgt den i god tro så syns jeg ikke han kan klandres... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Standal Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2009 Er vel sant det. Nei tror ikkje han har merket det. Einaste att jeg ga 6000 for motor. Uflaks kan vel alle ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 Ja litt enig med breitbraut her. Et rigister er som gravid. Det er enten i orden eller ikke! Men skjønner det er kjipt. Sånne reimer og strammere er alltid det første jeg sjekker før jeg fyrer noe som er kjøpt sånn. Med mindre selger kan garantere sist det var byttet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 Garantert bøyde ventiler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Standal Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2009 Ja, burde sjekket dette nøyere før jeg startet motor. Hvor mange ventiler er bøyd trur dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sexeren Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 Ja, burde sjekket dette nøyere før jeg startet motor. Hvor mange ventiler er bøyd trur dere? Hadde jeg ikke vist når register reima hadde blitt skiftet, Hadde jeg bare skifta den emd en gang.. ikke så dyrt viss du gjør det selv Er nåkk en del bøydeventiler ja... Ta av og se Hiv opp et bilde etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 Jeg tar en råtipp på 3 bøyde! ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 Jeg tipper 2, uten att jeg har peiling i det hele tatt. Forresten en fin E30 du har... Skulle ønske min var sort også, huff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Standal Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2009 Blir nok en del bøyde ventiler ja. Tipper sjøl rundt 4 stykk. Da det er 4 ventil lyftere som presser ned. Jaa, skal ta meg ein tur i garasjen snart. Hiver inn noen bilder på senere kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Standal Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2009 Ingen som tilfeldivis vil donere vekk orginale instrumentskiver til meg? står noe stykke m3 skiver som er roglete og dårlige. Ser rett og slett ut som di er printet ut fra data. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sexeren Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 Blir spennede å se senere Best of luck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Standal Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2009 Je, blir det Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Standal Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2009 Har nå tatt av toppen. Kan faktisk ikke se noen skader. Menne får ta med toppen på skule og fått sjekkett skikkeli. Kansje det var inødvendi og ta av toppen? Alltid bra og vere sikkert Noen bilder. Trist og sette i motor og måtte dele den slik i uten og fått testet skikkeli. Er dette simons effektanlegg? Toppen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Standal Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2009 Her er felgene som jeg bruker på sommer. Di kvite var bare på fordi jeg ikke ha dekk til hine. Er dezent A felger. Framme. 7,5x16 (205/40 - 16) Bak. 9x16 ( 225/40 - 16) Ser finest ut med 16¨ på e30. Synst da jeg. Her e di. Stygg i lakken felgene på første bilde. Men di neste bildene så har di fått en makeover Glasblåst. Slipt ned kanten og polert. Og Lakket senter i litt mattere gråfarge Hva synst dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå