Joan E36 Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Den MÅ være CHROM!!! Om den er sort blir det kjedelig synes jeg. Man skal ha noen slike detaljer på en bil. Ser ikke så eksklusiv ut med sort grill synes nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Sort så klart... Chrom er noe som hører til FØR 80tallet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Sort så klart... Chrom er noe som hører til FØR 80tallet Det var jo da Bmw hadde sine beste verk også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warem Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 Hehe masse goe kommentara her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 sort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Sort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Krom! For mye sort med sorte nyrer på sort bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 For en gangs skyld likte jeg krom bedre. Syns bilen må være gjennomført rå for at det skal passe med sort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warem Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2009 har ikje tenkt å over style biln. skal ha den litt anonym... syns den e finnare sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 stemmer for chrome jeg også men på så mørk bil er det greit med noe som skiller seg litt ut ! blir seende ut som om du mangler nyrene på litt avstand ! på lysere biler er det finere med svart syns jeg my 2 cents Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomassino88 Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 svart eller carbon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Driver å funderer litt på dette selv. Men jeg tenkte at forandring fryder, så jeg gir balla og lakkerer sort. Er jo ikke så vanskelig å skaffe nye om jeg blir lei av de sorte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Tenker på dette jeg og.. og min bil er jo faktisk hel svart utvendig.. både shadowline og svarte felger.. Hadde det på forrige bimmeren, sto på når jeg kjøpte den! Liker det på noen bimmere.. Er uansett ikke mange kronene, og det er jo ingen sak å gå tilbake til krom om det blir for ille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Min grill blir ALDRI lakkert sort for å si det sånn, sort grill er for guttunger i Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warem Skrevet April 28, 2009 Forfatter Share Skrevet April 28, 2009 blir chrom, skal bestille facelift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå