Gå til innhold

sort eller crom grill, hva syns dere?

warem
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nyrere er jo helt klart ett av varemerkene til BMW, MEN jeg har selv byttet fra crom til sort på min, og syns det ble tøft 8)

Men skal du bytte så gjør det for all del skikkelig,altså kjøp ikke mal :lol: ingenting ser verre ut enn overmalt crom som begynner å flasse :?

Såg fin ut den caben din btw :D Og sorte nyrer passer jo til streameren din da 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyrere er jo helt klart ett av varemerkene til BMW, MEN jeg har selv byttet fra crom til sort på min, og syns det ble tøft 8)

Men skal du bytte så gjør det for all del skikkelig,altså kjøp ikke mal :lol: ingenting ser verre ut enn overmalt crom som begynner å flasse :?

Såg fin ut den caben din btw :D Og sorte nyrer passer jo til streameren din da 8)

Det fungerer også uten problem å pusse(matte) ned, spraye på plastgrunning for så å lakke. Det holder fint. Skal de være svart må det iallefall være facelift-nyrer, mener jeg da.. Hjelper også om bilen er gjennomført, ren og pen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mange fæle kommentarer om sort grill her... jeg hadde samme problemet, men jeg valgte grill i samme farge som bilen... har ikke hørt noen stygge kommentarer om det...

hverken fra Dr_S, lars89 eller s. arnesen... men men

Men din er jo gjennomført! :wink:

På en standard E36 uten m-tech osv passer det best med originale nyrer imo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mange fæle kommentarer om sort grill her... jeg hadde samme problemet, men jeg valgte grill i samme farge som bilen... har ikke hørt noen stygge kommentarer om det...

Men din er jo gjennomført! :wink:

På en standard E36 uten m-tech osv passer det best med originale nyrer imo...

joa, haha :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har stygg grill... Den SKAL være blank. Det er jo det som er BMWen.. Hvorfor gjeme det vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid diskusjon rundt dette med grillen til BMW :)

Klarer ikke helt å bestemme meg jeg heller, derfor har jeg både chrom og svart. Veksler når jeg føler for det :wink:

Men nå skal det sies at den svarte er i samme lakkode som listene og andre svarte detaljer på bilen min og blir lettere "godtatt" på en måte.

Å si at det Skal være chrom er nå litt teit syns nå jeg. Det er smak og behag og dessuten har jo BMW levert flere modeller (shadowline) med matt svart grill.

1_500.jpg

4_500.jpg

Flere bilder i tråden min forøvrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har stygg grill... Den SKAL være blank. Det er jo det som er BMWen.. Hvorfor gjeme det vekk.

pssjjj!

må du bare være snill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...